Cushman & Wakefield: Do 2021 roku wartość sprzedaży w internecie niemal podwoi się

Autor: dlahandlu.pl 17 listopada 2017 13:25

Jak podaje Cushman & Wakefield, wartość sprzedaży internetowej wzrośnie do 2021 roku o 94 proc., a według prognoz firmy wolumen przesyłek dostarczanych do klientów w Europie może zwiększyć się w tym czasie o 69 proc. Z kolei łączny koszt dostaw, który szacowany jest na aż 70 mld euro, może wzrosnąć w najbliższych pięciu latach o 7-10 proc.

- Niezbędne będą znaczne inwestycje w obsługę zamówień składanych online, centra dystrybucyjne i technologie ułatwiające realizację dostaw tego samego lub następnego dnia – ocenia firma. Podkreśla także, że dla prawie dwóch trzecich (59 proc.) milenialsów bliskość sklepu tradycyjnego jest istotna przy dokonywaniu zakupu w sieci.

W związku z intensywnym rozwojem e-commerce, firma Cushman & Wakefield wprowadza nowa usługę - newCommerce, aby wesprzeć klientów z sektora handlowego w realizacji celów wobec rozwoju technologii, wielokanałowej formy dystrybucji i zacierania się granicy pomiędzy sprzedażą w sklepach tradycyjnych i na platformach internetowych. newCommerce to kompleksowe rozwiązania dzięki połączeniu platformy usług dla sektora handlowego i znajomości rynku nieruchomości logistycznych i przemysłowych oraz e-commerce.

Nazwa nowego serwisu, który został uruchomiony w bieżącym roku najpierw w USA, nawiązuje do faktu, że pojawienie się e-commerce nieodwracalnie odmieniło sektor handlowy.

- Zmieniły się zarówno zachowania, jak i oczekiwania klientów, a firmy z całego sektora handlowego reagują na pojawiające się nowe wyzwania i szanse. Konieczność zapewnienia odpowiedniej równowagi pomiędzy prowadzeniem sklepu tradycyjnego a obecnością w sieci jest istotna, ale to właśnie serwis newCommerce umożliwia znalezienie najlepszego sposobu na to, aby zapewnić klientom najbardziej optymalne warunki dokonywania zakupów. Na przykład, zamiast po prostu zamykać sklepy odnotowujące gorsze wyniki sprzedaży, sieci handlowe mogłyby je wykorzystywać jako punkty odbioru i zwrotu towarów – mówi Justin Taylor, dyrektor działu powierzchni handlowych w regionie EMEA w firmie Cushman & Wakefield.

Dzięki newCommerce firma Cushman & Wakefield oferuje jednocześnie wiodące na rynku usługi dla sektora handlowego oraz rozwiązania w zakresie logistyki i łańcucha dostaw, umożliwiając poruszanie się w nowej rzeczywistości sieciom handlowym prowadzącym sklepy stacjonarne, markom obecnym wyłącznie w internecie oraz firmom obecnym w obu kanałach dystrybucji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,66

  • Min

    1,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane