Cushman & Wakefield: Do 2021 roku wartość sprzedaży w internecie niemal podwoi się

Autor: dlahandlu.pl 17 listopada 2017 13:25

Jak podaje Cushman & Wakefield, wartość sprzedaży internetowej wzrośnie do 2021 roku o 94 proc., a według prognoz firmy wolumen przesyłek dostarczanych do klientów w Europie może zwiększyć się w tym czasie o 69 proc. Z kolei łączny koszt dostaw, który szacowany jest na aż 70 mld euro, może wzrosnąć w najbliższych pięciu latach o 7-10 proc.

- Niezbędne będą znaczne inwestycje w obsługę zamówień składanych online, centra dystrybucyjne i technologie ułatwiające realizację dostaw tego samego lub następnego dnia – ocenia firma. Podkreśla także, że dla prawie dwóch trzecich (59 proc.) milenialsów bliskość sklepu tradycyjnego jest istotna przy dokonywaniu zakupu w sieci.

W związku z intensywnym rozwojem e-commerce, firma Cushman & Wakefield wprowadza nowa usługę - newCommerce, aby wesprzeć klientów z sektora handlowego w realizacji celów wobec rozwoju technologii, wielokanałowej formy dystrybucji i zacierania się granicy pomiędzy sprzedażą w sklepach tradycyjnych i na platformach internetowych. newCommerce to kompleksowe rozwiązania dzięki połączeniu platformy usług dla sektora handlowego i znajomości rynku nieruchomości logistycznych i przemysłowych oraz e-commerce.

Nazwa nowego serwisu, który został uruchomiony w bieżącym roku najpierw w USA, nawiązuje do faktu, że pojawienie się e-commerce nieodwracalnie odmieniło sektor handlowy.

- Zmieniły się zarówno zachowania, jak i oczekiwania klientów, a firmy z całego sektora handlowego reagują na pojawiające się nowe wyzwania i szanse. Konieczność zapewnienia odpowiedniej równowagi pomiędzy prowadzeniem sklepu tradycyjnego a obecnością w sieci jest istotna, ale to właśnie serwis newCommerce umożliwia znalezienie najlepszego sposobu na to, aby zapewnić klientom najbardziej optymalne warunki dokonywania zakupów. Na przykład, zamiast po prostu zamykać sklepy odnotowujące gorsze wyniki sprzedaży, sieci handlowe mogłyby je wykorzystywać jako punkty odbioru i zwrotu towarów – mówi Justin Taylor, dyrektor działu powierzchni handlowych w regionie EMEA w firmie Cushman & Wakefield.

Dzięki newCommerce firma Cushman & Wakefield oferuje jednocześnie wiodące na rynku usługi dla sektora handlowego oraz rozwiązania w zakresie logistyki i łańcucha dostaw, umożliwiając poruszanie się w nowej rzeczywistości sieciom handlowym prowadzącym sklepy stacjonarne, markom obecnym wyłącznie w internecie oraz firmom obecnym w obu kanałach dystrybucji.

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,79

  • Śr

    4,07

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8792

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.