Dane pozwolą przewidzieć, co klient kupi, zanim on sobie to uświadomi

Autor: dlahandlu.pl 15 listopada 2017 12:42

Dane pozwolą przewidzieć, co klient kupi, zanim on sobie to uświadomi Na zdj. Valentyn Kropov, fot. materiały prasowe

Tworzenie najbardziej dokładnych prognoz dotyczących zachowania ludzi wymaga pozyskania informacji psychometrycznych, a branża retail spełnia najważniejszy warunek ich gromadzenia - kontakt fizyczny z klientem w sklepie - mówi Valentyn Kropov, Delivery Director w SoftServe.

Aby uzyskać najbardziej dokładny profil indywidualny, najlepiej przeanalizować działania online wraz z językiem niewerbalnym - mimiką, gestami, mową ciała, intonacją głosu. Wejście w posiadanie takich informacji jest problemem, z którym zmagają się giganci gromadzenia informacji personalnych w postaci Facebooka czy Google. W celu zebrania informacji psychometrycznych potrzebny jest bowiem kontakt fizyczny lub przynajmniej wizerunek osoby. Takie informacje najprościej jest uzyskać obecnie za pomocą kamery wideo, którą każdy nosi przy sobie w postaci smartfona. To właśnie zebranie niezbędnych danych psychometrycznych dotyczących użytkowników jest jednym z najważniejszych celów uruchamiania serwisów darmowych rozmów wideo i audio.

  • Ania 2017-11-25 11:04:04

    Czytałam jakąś wzmiankę o tym bodajże na jakimś blogu gastronomicznym, czy w biznes restauracje&catering, ale raczej na blogu bo to było w dziale e-commerce czy coś. W każdym razie fajny artykuł.

  • ona 2017-11-20 10:50:10

    Widać, że manager nie docenia kobiet.

  • hajerprzodowy 2017-11-15 16:01:52

    Dokladnie tak. bojkot najlepszym rozwiazaniem.

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane