DHL Express wprowadza usługę dostawy na życzenie

Autor: dlahandlu.pl 11 września 2018 10:52

DHL Express wprowadza usługę dostawy na życzenie Fot. materiały prasowe

Aż 98 proc. ze 116 tysięcy działających w Polsce eksporterów to przedsiębiorstwa z sektora MŚP. Ze względu na stosunkowo ograniczone zapotrzebowania na usługi kurierskie, rzadko decydują się na podpisanie długoterminowych umów z firmami transportowymi. Dla 67 proc. przedsiębiorców logistyka jest barierą rozpoczęcia ekspansji na rynki zagraniczne. Z myślą o nich DHL Express stworzyło sieć punktów nadań międzynarodowych DHL Service Point, które, dzięki zlokalizowaniu w miejscach takich jak centra handlowe, dworce, czy biurowce, znacznie upraszczają proces wysyłek międzynarodowych.

– Do tej pory otworzyliśmy w Polsce ponad 700 punktów DHL Service Point. Ze względu na łatwą dostępność, między innymi w salonach Relay, InMedio, czy sklepach 1minute, wygodne godziny nadawania przesyłek, a także ubezpieczenie zawierające się w cenie transportu, jest to rozwiązanie często wybierane przez MŚP z branży e-commerce – mówi Agnieszka Błaś, dyrektor ds. operacji i członek zarządu DHL Express Poland. To właśnie z myślą o nich wprowadziliśmy również On Demand Delivery, globalny system zarządzania dostawami przesyłek, który znacznie zwiększa skuteczność pierwszego doręczenia. Towary są dostarczane do klientów w Europie najczęściej już następnego dnia oraz 2-3 dni na całym świecie.

On Demand Delievery, oferowane przez DHL Express, to jedno globalne narzędzie, dające klientom z różnych krajów elastyczność przy wyborze dogodnego terminu oraz miejsca odbioru paczki. Wiele opcji dostarczania przesyłek, a także powiadomienia, które są wysyłane w czasie rzeczywistym, zwiększają komfort odbiorcy i ułatwiają obsługę klienta. Dodatkowo prosty, globalny system zarządzania doręczeniami znacznie redukuje liczbę kontaktów konsumenta ze sklepami internetowymi. Skuteczna i szybka dostawa jest jednym z głównych czynników, które wpływają na zadowolenie, a co za tym idzie, powrót klientów kupujących on-line. Po udanym doręczeniu klienci są skłonni dokonać ponownego zakupu u danego sprzedawcy nawet dwa razy częściej.

– Dzięki flocie DHL Express, składającej się z około 250 samolotów, jesteśmy w stanie zaoferować naszym klientom zasięg do ponad 220 krajów – zaznacza Agnieszka Błaś. 

DHL jest czołową globalną marką w branży logistycznej. DHL Express jest częścią Grupy Deutsche Post DHL. W 2017 r. grupa osiągnęła przychody na poziomie ponad 60 miliardów euro.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,54

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.