DHL Parcel: W okresie szczytu paczkowego zatrudnienie rośnie o 15 proc.

Autor: dlahandlu.pl 5 listopada 2018 11:43

DHL Parcel: W okresie szczytu paczkowego zatrudnienie rośnie o 15 proc. Fot. materiały prasowe

- Okres tzw. szczytu paczkowego wpływa na zwiększenie zatrudnienia w tym czasie o około 15 proc. w skali kraju. Z tego względu niezwykle ważne jest opracowanie przez dział HR skutecznej i atrakcyjnej strategii pozyskania nowych pracowników - mówi Tina Sobocińska, dyrektor ds. personalnych i komunikacji w DHL Parcel Polska.

- W DHL Parcel gorąco zachęcamy do aplikowania kobiety, tak by odczarować stereotyp, że branża kurierska to typowo męski świat. Płeć nie ma znaczenia i każdy ma takie same szanse, ważne, aby pracownik posiadał umiejętność budowania dobrych relacji, współpracy z zespołem i z Klientem. W DHL Parcel pracuje w tej chwili ponad 100 kurierek, które radzą sobie tak samo dobrze jak mężczyźni. Również większą część kadry zarządzającej w firmie stanowią kobiety, co jest dowodem różnorodności i daje możliwości ciekawych ścieżek kariery. W tym roku wprowadzamy również nową formę współpracy z DHL Parcel jako dostawca paczek - dodaje Tina Sobocińska.

Rekrutacje na szczyt paczkowy trwają już od początku września, tak by móc z wyprzedzeniem przygotować się do okresu zwiększonego zapotrzebowania na usługi kurierskie.

DHL Parcel poszukuje kurierów, pracowników magazynu i operatorów wózków widłowych. W tym roku firma przewidujemy również nową formę współpracy w roli dostawców przesyłek. To idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą sobie dorobić przed świętami, nie rezygnując z dotychczasowego zajęcia. Dostawca to osoba, która wykonuje zadania podobne do kuriera, w elastyczny sposób wybierając ilość czasu, jaki chce przeznaczyć na pracę.

By zachęcić kandydatów do aplikowania firma oferuje stabilną i bezpieczną współpracę,
z atrakcyjnym wynagrodzeniem i elastycznymi godzinami pracy. Pracownicy objęci są także rozbudowanym pakietem socjalnym z dostępem do opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach. Firma proponuje również programy dla dzieci, prezenty z okazji narodzin, stypendia i wspólne imprezy z okazji Dnia Dziecka oraz posiłki profilaktyczne dla pracowników. W okresie szczytu paczkowego można skorzystać również z dodatkowych benefitów, takich jak dowóz do miejsca pracy w wybranych jednostkach.

DHL Parcel to młoda, rozwijająca się marka, korzystająca z 48 lat doświadczeń  firmy DHL. Z początkiem 2014 roku DHL Parcel został specjalnie wyodrębniony ze struktury DHL Express (Poland) Sp. z o.o., żeby od sierpnia 2017 stać się niezależnym podmiotem prawnym. Obecnie DHL Parcel jest liderem polskiego rynku przesyłek krajowych i prekursorem innowacyjnych rozwiązań e-commerce, dedykowanych Klientom w Polsce i w Europie. Firma dociera do 28 krajów Unii Europejskiej. Oferuje także odbiór osobisty w DHL Parcelshop. Jest to sieć 6000 Punktów Partnerskich w których szybko i wygodnie można nadać lub odebrać przesyłkę. Sieć Parcelshop tworzą między innymi sklepy Inmedio, 1-minute, Relay, Żabka, Freshmarket i sieć stacji benzynowych Shell – większość z tych punktów czynna jest codziennie, również w weekendy, minimum do godziny 21.

Zatrudnia prawie 3000 pracowników, posiada 6 krajowych centrów sortowania i 41 terminali. . 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.