DHL Parcel w tym roku otworzy w sumie 1000 nowych punktów partnerskich

Autor: dlahandlu.pl 30 września 2019 15:40

DHL Parcel w tym roku otworzy w sumie 1000 nowych punktów partnerskich Fot. materiały prasowe

W tej chwili sieć punktów DHL Parcel to ponad 7000 miejsc w całej Polsce, zlokalizowanych
w sklepach: Inmedio, Żabka, Freshmarket, Kaufland, 1-minute, Relay, na stacjach benzynowych Shell oraz w indywidualnych placówkach usługowych. Klienci operatora mają również do dyspozycji 150 automatów, ulokowanych w sklepach Biedronka. Firma tylko w tym roku uruchomi w sumie 1000 nowych lokalizacji i systematycznie o tyle planuje rozszerzać sieć rok do roku.

Punkty partnerskie to już widoczny trend na rynku przesyłek kurierskich w Polsce. Są liczne i zawsze po drodze, cechują się bardzo dużą elastycznością, jeśli chodzi o termin odbioru przesyłek i starannie podchodzą do kwestii bezpieczeństwa. Dodatkowo umożliwiają załatwienie takich codziennych spraw jak zakupy.

 - W tym roku obserwujemy sześciokrotny wzrost liczby przesyłek odbieranych w punktach DHL Parcel w stosunku do 2018. Jednocześnie na bieżąco monitorujemy poziom satysfakcji konsumentów z tej formy odbioru i wiemy, że jest on bardzo wysoki, dlatego z całą świadomością rozszerzamy naszą sieć jako alternatywę dla dostaw do drzwi – mówi Maciej Dudek, Menedżer działu sieci partnerskiej.

Ponad 90% punktów partnerskich jest czynna do 21:00 lub dłużej, a 92% jest otwarta również w niedziele. Wybierając punkt jako miejsce dostawy klienci sami decydują kiedy odbiorą przesyłkę i mają na to aż 7 dni.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7786
Ilość aktualnych ofert: 476982

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.