DHL radzi jak podbić rynek elektronicznej sprzedaży towarów luksusowych?

Autor: pr, dlahandlu.pl 11 lipca 2019 16:04

Młodzi konsumenci coraz bardziej oczekują interakcji ze swoimi ulubionymi markami w internecie. Przedsiębiorcy chcący osiągnąć w najbliższych latach sukces na rynku dóbr luksusowych muszą skoncentrować się na cyfrowych platformach sprzedaży, otwierając się na nowe rynki.

Jednym z najbardziej rozwijających się sektorów rynku dóbr luksusowych jest biżuteria dla mężczyzn. Jej globalna sprzedaż osiągnęła w 2017 roku wartość 5,3 miliarda dolarów, wzrastając w ciągu 5 lat niemal o 25 proc. Najbardziej popularne są męskie pierścionki, które stanowią aż o 1/3 wartości. Na kolejnym miejscu znajdują się naszyjniki i łańcuszki. W ofercie warto uwzględnić coraz popularniejszą możliwość personalizowania produktów.

Stale rozwija się również światowy rynek srebra. Jest to jedyny metal w Wielkiej Brytanii, który odnotował wzrost liczby produktów. Amerykańscy jubilerzy odnotowali z kolei w 2017 roku wzrosty jego sprzedaży wynoszące 17 proc, szczególnie w Chinach i Indiach, które posiadają łącznie ponad połowę udziału w największym na świecie rynku biżuterii w Azji.

Pojawienie się nowej klasy średniej i jej uwielbienie do zakupów produktów premium spowodowało, że do 2024 roku chiński rynek towarów luksusowych będzie stanowił niemal 40 proc. całego sektora. Ponad połowa potencjalnych klientów mieszka jednak poza 15 największymi miastami, co sprawia, że aby wykorzystać ten potencjał, niezbędne są również skuteczne usługi dostawcze.

Nawet 20 proc. transgranicznych zakupów dokonywanych kanałami online ma wartość co najmniej 200 dolarów. Liczba ta zwiększa się jeszcze bardziej w przypadku rynku towarów luksusowych. Kluczem do sukcesu jest więc zapewnienie klientowi szybkiej i sprawnej przesyłki – mówi Łukasz Jankowski, kierownik ds. rozwoju e-commerce w DHL Express Poland. – Klienci decydujący się na dostawę klasy premium oczekują przede wszystkim jednego – szybkiego dostarczenia produktu, za który zapłacił niemałe pieniądze. Przed wysyłką towarów luksusowych takich jak droga biżuteria należy zweryfikować możliwości dostawy partnera logistycznego oraz przepisy celne kraju docelowego ponieważ nie wszystkie przedmioty mogą być transportowane w standardowej usłudze.

Dla przedsiębiorców wybór partnera logistycznego jest ważny nie tylko ze względu na ekspresową i niezawodną dostawę do klienta. W przypadku tak szybko rozwijającego się rynku bardzo ważne jest również zadbanie o odpowiedni zasięg, dzięki któremu przedsiębiorca będzie mógł dotrzeć ze sprzedażą swoich towarów w niemal każdy zakątek na świecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Amman 2019-07-11 17:48:32

    DHL daje rady hahaha ...no właśnie zazwyczaj samo nie daje rady

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7786
Ilość aktualnych ofert: 476982

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.