REKLAMA
REKLAMA

Divante: E-sklep to najbardziej niedoinwestowany kanał sprzedaży

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 17 września 2013 11:10

Social media i serwisy z opiniami działają jak szkło powiększające, więc cokolwiek dzieje się w naszej firmie dobrze lub źle – tam zadzieje się tak samo, tylko bardziej. Jeśli sieć sprzedaży, proces reklamacyjny czy telefoniczna obsługa klienta jest do niczego, to z pewnością zostanie to wykazane na bazie opinii klientów zamieszczanych w Internecie. Internetowa obecność sieci sklepów w internecie może być jednak katalizatorem zmian na lepsze - przekonuje firma Divante.

REKLAMA

Na bazie analiz struktury koszyka zakupowego możemy dowiedzieć się w jaki sposób parować produkty w placówkach naziemnych lub w magazynach. Jeśli klienci często mają marynatę X oraz stek Y to powinniśmy rozważyć powiązanie ich w paczkę promocyjną w sklepie lub postawienie ich obok siebie w magazynie, tak aby pakujący paczkę mógł skompletować ją szybciej i przejść do obsługi zamówień. Liderem w tego typu optymalizacjach logistyki pozostaje oczywiście Amazon.

Dzięki obecności w internecie, sieć może sprawdzić czego klienci szukali w naszej wyszukiwarce oraz po jakich frazach i hasłach do niej trafili. Po analizach można optymalizować politykę zakupową i udostępnić im produkty, których szukali i mogli w sklepie nie znaleźć. Jeśli celem marketingu jest zaspokajanie istniejących potrzeb, a nie kreowanie nowych, to reklamowanie produktów cieszących się największym zainteresowaniem, również poza Internetem, może być właściwą drogą.
 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA