Divante: E-sklep to najbardziej niedoinwestowany kanał sprzedaży

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 17 września 2013 11:10

Social media i serwisy z opiniami działają jak szkło powiększające, więc cokolwiek dzieje się w naszej firmie dobrze lub źle – tam zadzieje się tak samo, tylko bardziej. Jeśli sieć sprzedaży, proces reklamacyjny czy telefoniczna obsługa klienta jest do niczego, to z pewnością zostanie to wykazane na bazie opinii klientów zamieszczanych w Internecie. Internetowa obecność sieci sklepów w internecie może być jednak katalizatorem zmian na lepsze - przekonuje firma Divante.

Na bazie analiz struktury koszyka zakupowego możemy dowiedzieć się w jaki sposób parować produkty w placówkach naziemnych lub w magazynach. Jeśli klienci często mają marynatę X oraz stek Y to powinniśmy rozważyć powiązanie ich w paczkę promocyjną w sklepie lub postawienie ich obok siebie w magazynie, tak aby pakujący paczkę mógł skompletować ją szybciej i przejść do obsługi zamówień. Liderem w tego typu optymalizacjach logistyki pozostaje oczywiście Amazon.

Dzięki obecności w internecie, sieć może sprawdzić czego klienci szukali w naszej wyszukiwarce oraz po jakich frazach i hasłach do niej trafili. Po analizach można optymalizować politykę zakupową i udostępnić im produkty, których szukali i mogli w sklepie nie znaleźć. Jeśli celem marketingu jest zaspokajanie istniejących potrzeb, a nie kreowanie nowych, to reklamowanie produktów cieszących się największym zainteresowaniem, również poza Internetem, może być właściwą drogą.
 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane