Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Divante: E-sklep to najbardziej niedoinwestowany kanał sprzedaży

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 17 września 2013 11:10

Social media i serwisy z opiniami działają jak szkło powiększające, więc cokolwiek dzieje się w naszej firmie dobrze lub źle – tam zadzieje się tak samo, tylko bardziej. Jeśli sieć sprzedaży, proces reklamacyjny czy telefoniczna obsługa klienta jest do niczego, to z pewnością zostanie to wykazane na bazie opinii klientów zamieszczanych w Internecie. Internetowa obecność sieci sklepów w internecie może być jednak katalizatorem zmian na lepsze - przekonuje firma Divante.

Na bazie analiz struktury koszyka zakupowego możemy dowiedzieć się w jaki sposób parować produkty w placówkach naziemnych lub w magazynach. Jeśli klienci często mają marynatę X oraz stek Y to powinniśmy rozważyć powiązanie ich w paczkę promocyjną w sklepie lub postawienie ich obok siebie w magazynie, tak aby pakujący paczkę mógł skompletować ją szybciej i przejść do obsługi zamówień. Liderem w tego typu optymalizacjach logistyki pozostaje oczywiście Amazon.

Dzięki obecności w internecie, sieć może sprawdzić czego klienci szukali w naszej wyszukiwarce oraz po jakich frazach i hasłach do niej trafili. Po analizach można optymalizować politykę zakupową i udostępnić im produkty, których szukali i mogli w sklepie nie znaleźć. Jeśli celem marketingu jest zaspokajanie istniejących potrzeb, a nie kreowanie nowych, to reklamowanie produktów cieszących się największym zainteresowaniem, również poza Internetem, może być właściwą drogą.
 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,17

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.