Dla biznesu e-commerce podstawą jest dobór słów kluczowych

Autor: www.dlahandlu.pl 10 maja 2012 14:56

Podstawą skuteczności w e-commerce jest dobór słów kluczowych i sprecyzowane kilkuwyrazowe frazy (tzw.: Long Tail). Należy we właściwy sposób dobrać słownictwo kluczowe, na które w przyszłości zacznie rankować zawartość serwisu. Słowa te powinny być niezmiennie powiązane z zawartością merytoryczną strony.

- Celem analizy słów kluczowych jest znalezienie listy słów, które generują dużo zapytań w wyszukiwarkach, a jednocześnie mają małą konkurencję. Na podstawie tematyki serwisu i grupy docelowej tworzona jest bazowa lista słów. Dodatkowo na bazie aktualnej struktury serwisu badane jest słownictwo kluczowe w obszarach nie zagospodarowanych jeszcze przez klienta. Powstaje w ten sposób, lista obszarów tematycznych (wraz z potencjałem ruchu), które powinny stać się źródłem wartościowego i znaczącego ruchu z wyszukiwarek - tłumaczy Piotr Panasiuk, SEM Manager w PerformanceMEDIA.

imerge i PerformanceMEDIA stworzyły produkt dedykowany branży e-commerce - SEM 360. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11051

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane