Dla klientów e-sklepów duże znaczenie mają koszty dostawy

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 11 maja 2012 08:55

Na razie Polacy zaglądają do e-hipermarketów raczej z ciekawości, niż by w nich faktycznie kupować towary, ale to wkrótce może się zmienić - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Zakupy online można zrobić między innymi w Empiku, E.Leclercu, Auchan, Bricomanie, Praktikerze, a od kilku dni także w Leroy Merlin. Przed wakacjami do tego grona dołączyć ma również Tesco. Do witryn internetowych przyciągnąć mają klientów przede wszystkim wielkość oferowanego w e-sklepach asortymentu, promocje oraz okazje cenowe, które nie będą dostępne w zwykłych sklepach - pisze "DGP".

W ciągu pierwszej doby po otwarciu nową stronę e-hipermarketu Leroy Merlin odwiedziło 75 tys. internautów. W kwietniu tego roku wszystkie sklepy tej marki odwiedziło 4,7 mln osób. W Tesco zakupy online będą w pierwszej kolejności dostępne dla mieszkańców Warszawy. Docelowo w internecie będzie można kupić ok. 30 tys. produktów tej sieci. Dostawy realizowane będą bezpośrednio z hipermarketów. Nieoficjalnie wiadomo, że o uruchomieniu zakupów przez internet myśli także hipermarket Castorama.

Sieci wiedzą o tym, że koszty dostaw mają dla klientów duże znaczenie. W Leroy Merlin przesyłki do 31,5 kg mają stałą stawkę - 19 zł, ale już powyżej tej wagi oraz przy znacznej wartości zamówienia można z siecią negocjować cenę - czytamy w "DGP".

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Ola 2012-05-11 16:52:56

    Nigdy nie kupię nic ze sklepu przez internet ,jeśli sklep (hipermarket ) jest w moim miejscu zamieszkania a każą płacić za dowóz. Owszem moga wyznaczyc minimalnąkwotę jak we Frega24 ,że od tej kwoty dowóz darmowy . Wtedy starałabym sie zrobić zakupy na te kwote minimalną .Inaczej jaki to ma sens . kupuje duzo przez internet nie tylko dla wygody ale patrze na ceny i dowóz. Inaczej nie ma sensu kupować tam gdzie trzeba jeszczedodatkowo płacić za dowóz.

  • Marta 2012-05-11 16:38:45

    Oczywiscie ,że koszta wysylkimaja znaczenie,niezaleznie gdzie kupuję.

    Np.chciałam kupić miód lipowy i akacjowy. Miód 0,9l 35zł a przesylka 19zl.W tej sytuacji szukam na miejscu. Leclerc odpada, bo liczą oprócz kosztów dostawy jeszcze 5zł za przygotowanie towaru. Nie dość ,że klient zamawia wiecej ,żeby przesyłka rozlozyła się na produkty to jeszcze 5zł to skandal . Dla zasady nie kupię w Leclercu. Powinni cieszyć sie ,że klient chce kupić a nie obciążac go jeszcze dodatkowymi kosztami!

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,98

  • Śr

    2,85

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7891

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558649

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.