Domodi.pl chce sprzedawać jeszcze więcej

Autor: dlahandlu.pl 3 września 2019 10:19

Domodi.pl chce sprzedawać jeszcze więcej Fot. materiały prasowe

Platformę Domodi.pl odwiedza średnio 6,3 mln użytkowników, a dla swoich partnerów w 2018 roku wygenerowała ona przychód na poziomie 201 mln zł. Serwis właśnie zakończył rebranding, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby swoich partnerów i użytkowników.

Prace nad rebrandingiem Domodi.pl rozpoczęły się w listopadzie 2018 roku i są wynikiem wdrażania nowej strategii komunikacji marki. W planach pojawiła się nie tylko zmiana logotypu czy rodzaju przekazów, ale przede wszystkim wizerunkowa i funkcjonalna metamorfoza strony internetowej. Wszystkie założenia zostaną wdrożone w życie do końca 2019 roku.

- Redesign strony oraz rebranding to największe i najbardziej widoczne zmiany będące wynikiem nowej strategii - i to one weszły w życie z końcem sierpnia. Reszta zmian to modyfikacje na poziomie komunikacji, technologii oraz innowacji, jakie zamierzamy wprowadzić - Anna Poprawska, VP Brand&Product Marketing Grupy Domodi - Domodi po raz pierwszy zrealizuje także kampanię reklamową skierowaną do masowego odbiorcy, która swoim zasięgiem obejmie telewizję, OOH w największych miastach Polski, digital oraz współpracę z liderami opinii branży fashion. - dodaje.

Nowa strategia podkreśla innowacyjność i pochodzenie marki. Z jednej strony - skupiamy się na analizie potrzeb użytkownika. Znajdujemy na nie najtrafniejsze odpowiedzi w postaci nowych funkcjonalności zastosowanych w ramach działania strony www - tłumaczy Anna Poprawska. - Z drugiej strony - fokusujemy się na jakości rozwiązań dedykowanych naszym partnerom. A należą do nich: nowe placementy reklamowe, mocna ekspozycja brandów oraz dostarczanie jeszcze większej liczby transakcji. - dodaje.

Domodi.pl to ponad 600 marek i sklepów z modą online.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,45

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 847

GORĄCE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 403880

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.