Dostawca przesyłek Delta Kurier wprowadza nowe usługi i zwiększa liczbę kurierów

Autor: dlahandlu.pl 5 grudnia 2017 10:54

Handel internetowy kwitnie, a co za tym idzie rośnie także liczba przesyłek kurierskich. To skłania mniejszych graczy do walki o klientów. O tych na rynku e-commerce chce powalczyć Delta Kurier. Trzy lata temu ta warszawska firma rozszerzyła działalność na całą Polskę a obecnie wprowadza nowe usługi dla e-sklepów,  w tym. m.in. Same Day Delivery. Do końca tego roku liczba kurierów ma wzrosnąć aż o 50 proc.

Z tegorocznego raportu Gemius „E-Commerce w Polsce 2017” wynika, że w sieci kupuje już 54 proc. polskich internautów. To o 4 proc. więcej niż rok wcześniej. To wpływa na szybki rozwój rynku kurierskiego. Według danych PwC, tylko w 2015 roku  jego wartość sięgnęła blisko 4,49 mld zł i była o 32 proc. wyższa niż jeszcze w 2011 roku. Liczba przesyłek nadanych w 2015 roku wyniosła 313 mln sztuk i była o 57 proc. wyższa niż cztery lata wcześniej. Tę dobrą koniunkturę chce wykorzystać Delta Kurier inwestując w rozwój nowych usług i logistykę.

– Ostatnie miesiące poświęciliśmy na przebudowę sieci doręczeń i poprawę jakości obsługi. Dzięki wprowadzonym zmianom, terminowość doręczeń wzrosła do 95%, a ich jakość do 97%. Nasza sortownia centralna miesięcznie sortuje około 200 tys. paczek, jednak nasze rezerwy są znacznie większe. To dobra baza do tego, by powalczyć o rynek z większymi graczami -  przekonuje Krzysztof Porębski, prezes Delta Kurier, stworzonej w 2001 r. warszawskiej firmy kurierskiej, która obsługuje obecnie ponad 1500 klientów w całej Polsce.

Jeszcze w tym roku Delta Kurier chce zwiększyć liczbę kurierów o 50% - do blisko 600 osób. Nie tylko ze względu na rozpoczęty szczyt świątecznych zakupów, ale również ze względu na dynamicznie wdrażane rozwiązania w ofercie dla klientów instytucjonalnych. Wszystko w ramach już oferowanej logistyki zwrotów z wprowadzonym terminem ważności przesyłki zwrotnej. – Sklep internetowy będzie miał możliwość ustalenia akceptowalnego terminu zwrotu towaru, a po jego upływie przesyłka nie zostanie przyjęta przez kuriera. Dodatkową zaletą obsługi zwrotów towarów od konsumentów oferowanych przez Delta Kurier jest brak opłat dodatkowych za odbiór przez kuriera. Koszt przesłania zostanie naliczony tylko wówczas, gdy klient postanowi zwrócić towar i nada przesyłkę – tłumaczy Krzysztof Porębski z Delta Kurier.

Z początkiem przyszłego roku pojawią się także nowe usługi. W planach Delta Kurier ma m.in. wdrożenie całkowicie nowej oferty usług w serwisie lokalnym, krajowym oraz międzynarodowym przy współpracy z międzynarodowymi podmiotami. Nowością będą nowe ekonomiczne usługi w serwisie krajowym oraz usługi doręczania przesyłek zawierających ważną dokumentację handlową lub bankową połączoną z weryfikacją danych osobowych odbiorców, odpisaniem i pobraniem wskazanych dokumentów czy zwrotem dokumentacji do banku.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane