Dropshipping - nowy model sprzedaży przez internet

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 13 września 2012 12:40

Firma Profit Plus (właściciel marki elektroniki użytkowej Dignity) została prekursorem zastosowania w Polsce dropshippingu. Firma korzysta z modelu logistycznego sprzedaży przez internet polegającego na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na dostawcę. Rola sklepu internetowego w tym modelu sprowadza się do zbierania zamówień i przesyłanie ich do dostawcy, który realizuje wysyłkę towaru do klienta.

Podobnie jak w przypadku całego handlu detalicznego, sprzedawca osiąga zysk z różnicy pomiędzy ceną hurtową a detaliczną.
Jak informuje firma, w tym przypadku nie potrzeba produktów, magazynu czy pracowników, wystarczy jedynie komputer i internet.

Aby niskie ceny były dostępne tylko dla hurtowników, a nie dla detalistów, firma Profit Plus udostępnia je jedynie dla osób posiadających działalność gospodarczą.

Hurtownik sprzedawać może samodzielnie przez Allegro, E-Bay, czy własny sklep internetowy lub też pozyskać partnerów, którzy sprzedawać będą za niego.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Kamila 2014-08-07 17:11:44

    Model sprzedaży już nie taki nowy :-)

    Szczególnie w ostatnich miesiącach stał się bardzo popularny wśród nowo powstających sklepów internetowych. Więcej na ten temat można dowiedzieć się na stronie edropshipping.info

  • j 2013-10-22 14:54:50

    dropshipping zajmuje sie w UK od 2001... jaka to nowosc?

  • Anna Kępa 2013-07-02 16:16:12

    dignity = porazka

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,30

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7891

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558649

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.