Dyrektor Frisco o zaletach i wadach e-sklepów bez zaplecza sieci handlowych

Autor: www.dlahandlu.pl 24 października 2012 09:22

Minusem faktu, że za naszym sklepem nie stoi żadna znana sieć handlowa, jest to, że konsument dokonując pierwszych zakupów nie wie jakiej jakości towarów może się spodziewać. Drugim wielkim minusem tego rozwiązania jest aspekt cenowy, Wiadomo, że duże sieci są w stanie wynegocjować dużo lepsze kontrakty z firmami dystrybucyjnymi, niż podmioty nie posiadające takiego zaplecza - mówi Grzegorz Bielecki, dyrektor generalny Frisco.pl

Natomiast plusem jest na pewno indywidualne podjeście do klienta. Dla naszej firmy każde zamówienie jest ważne. Jesteśmy w stanie dużo lepiej zrealizować złożone zamówienie w naszym sklepie. W przypadku wielkich sieci handlowych często zdarza się, że nie są one kompletne. Wiemy jak ważna jest jakość produktów dostarczanych naszym klientom. W momencie, kiedy już zdobędziemy zamówienie, to musimy przekonac klienta, że warto u nas zostać. My bazujemy na własnym magazynie i procent realizacji zamówień wynosi w naszym sklepie ponad 99, co w zasadzie jest nieosiągalne w przypadku dużych sieci handlowych - dodaje Grzegorz Bielecki. 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane