Dyrektor POLOmarket: Przez social media trafiamy do młodszych klientów

www.portalspozywczy.pl 4 grudnia 2017 20:32

Obecność w mediach społecznościowych pomaga nam dotrzeć do młodszych klientów, a także targetować ofertę geograficznie i demograficznie – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

Sieć POLOmarket posiada profil na Facebooku „zalajkowany” przez blisko 115 tys. osób oraz profil firmowy na LinkedInie o wciąż rosnącej liczbie obserwujących.

– Social media to dobry kanał komunikacji z klientem. Za pośrednictwem naszego profilu na Facebooku publikujemy treści przydatne dla naszych klientów. Są nimi między innymi aktualności dotyczące akcji lojalnościowych, ciekawych promocji czy nowych marek własnych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

– Poprzez profil na Facebooku przekazujemy również ważne informacje organizacyjne, dotyczące m.in. godzin otwarć sklepów. Możemy również zaprosić klientów do nowo otwartych lub wyremontowanych placówek. Za pomocą profilu utrzymujemy regularny kontakt z naszymi klientami również poprzez dostarczanie im rozrywki – postów dotyczących ważnych wydarzeń czy świąt, a także konkursów. Profil na Facebooku pozwala wreszcie na bliższą relację z klientem i bezpośrednią rozmowę. W prywatnej korespondencji szybko odpowiadamy klientowi na jego pytania, rozwiewamy jego wątpliwości, przyjmujemy reklamacje i nierzadko – podziękowania – dodaje.

– Za pośrednictwem profilu na LinkedInie publikujemy informacje korporacyjne, dotyczące strategii rozwoju firmy, wdrożonych działań marketingowych, a także informacje na temat kariery oraz treści employer brandingowe. Pozycjonujemy też naszych ekspertów – tłumaczy Krzysztof Szultka.

Dodaje, że social media są jednym z kanałów e-marketingu i dzięki odpowiedniemu pozycjonowaniu postów i reklamę sieć dociera z określoną ofertą do wyznaczonej grupy docelowej, między innymi do młodszej klienteli. Promuje się również jako dobry pracodawca, publikując filmy korporacyjne.

– Obecność w social mediach zwiększa zainteresowanie naszą ofertą, zwłaszcza ofertą promocyjną oraz programami lojalnościowymi. Pomaga między innymi dotrzeć do młodszych klientów, a także targetować ofertę geograficznie i demograficznie. Poza tym poprzez social media zbieramy feedback od klientów, którzy na bieżąco mogą komentować nasze działania i naszą ofertę, dostarczać nam wiedzy o swoich preferencjach zakupowych. Takie wsłuchiwanie się w głosy klientów w social mediach wpisuje się w nasze szersze podejście do customer experience – wyjaśnia dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

więcej na www.portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,86

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane