Dyrektor POLOmarket: Przez social media trafiamy do młodszych klientów

www.portalspozywczy.pl 4 grudnia 2017 20:32

Obecność w mediach społecznościowych pomaga nam dotrzeć do młodszych klientów, a także targetować ofertę geograficznie i demograficznie – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

Sieć POLOmarket posiada profil na Facebooku „zalajkowany” przez blisko 115 tys. osób oraz profil firmowy na LinkedInie o wciąż rosnącej liczbie obserwujących.

– Social media to dobry kanał komunikacji z klientem. Za pośrednictwem naszego profilu na Facebooku publikujemy treści przydatne dla naszych klientów. Są nimi między innymi aktualności dotyczące akcji lojalnościowych, ciekawych promocji czy nowych marek własnych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

– Poprzez profil na Facebooku przekazujemy również ważne informacje organizacyjne, dotyczące m.in. godzin otwarć sklepów. Możemy również zaprosić klientów do nowo otwartych lub wyremontowanych placówek. Za pomocą profilu utrzymujemy regularny kontakt z naszymi klientami również poprzez dostarczanie im rozrywki – postów dotyczących ważnych wydarzeń czy świąt, a także konkursów. Profil na Facebooku pozwala wreszcie na bliższą relację z klientem i bezpośrednią rozmowę. W prywatnej korespondencji szybko odpowiadamy klientowi na jego pytania, rozwiewamy jego wątpliwości, przyjmujemy reklamacje i nierzadko – podziękowania – dodaje.

– Za pośrednictwem profilu na LinkedInie publikujemy informacje korporacyjne, dotyczące strategii rozwoju firmy, wdrożonych działań marketingowych, a także informacje na temat kariery oraz treści employer brandingowe. Pozycjonujemy też naszych ekspertów – tłumaczy Krzysztof Szultka.

Dodaje, że social media są jednym z kanałów e-marketingu i dzięki odpowiedniemu pozycjonowaniu postów i reklamę sieć dociera z określoną ofertą do wyznaczonej grupy docelowej, między innymi do młodszej klienteli. Promuje się również jako dobry pracodawca, publikując filmy korporacyjne.

– Obecność w social mediach zwiększa zainteresowanie naszą ofertą, zwłaszcza ofertą promocyjną oraz programami lojalnościowymi. Pomaga między innymi dotrzeć do młodszych klientów, a także targetować ofertę geograficznie i demograficznie. Poza tym poprzez social media zbieramy feedback od klientów, którzy na bieżąco mogą komentować nasze działania i naszą ofertę, dostarczać nam wiedzy o swoich preferencjach zakupowych. Takie wsłuchiwanie się w głosy klientów w social mediach wpisuje się w nasze szersze podejście do customer experience – wyjaśnia dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

więcej na www.portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.