E-commerce szykuje się na Black Friday. Konsumenci otrzymają więcej wiadomości marketingowych

Autor: dlahandlu.pl 21 listopada 2017 09:57

Z danych Redlink wynika, że w tym roku w Black Friday zostanie wysłanych nawet 20 proc. wiadomości marketingowych więcej niż w ubiegłym roku.

Redlink w 2016 roku w Czarny Piątek przeprowadził ponad 1 500 kampanii marketingowych (e-mail i SMS) oraz wysłał w sumie blisko 200 mln wiadomości. W tym roku firma szacuje, że liczba kampanii może wzrosnąć nawet o 20%, a liczba wysłanych wiadomości na pewno przekroczy 200 mln.

W ubiegłym roku Redlink, który zajmuje się komunikacją marketingową, wysyłał średnio na godzinę ponad 5 mln wiadomości e-maili i SMS na zlecenie swoich klientów. Jaki model komunikacji najczęściej wybierali klienci? Największy odsetek decydował się na wysyłkę e-maili, ale spora część łączyła je dodatkowo z wiadomościami SMS.

Z raportu opublikowanego przez Transparency Market Research wynika, że już w tym roku wartość rynku e-mail marketingu przekroczy 5 mln dolarów. A w 2025 roku wzrośnie do ponad 20 mln dolarów przy rocznej dynamice na poziomie aż 19%. Ten trend widać również w Polsce – mówi Michał Walachowski, dyrektor zarządzający EmailLabs.


 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane