E-commerce szykuje się na Black Friday. Konsumenci otrzymają więcej wiadomości marketingowych

Autor: dlahandlu.pl 21 listopada 2017 09:57

Z danych Redlink wynika, że w tym roku w Black Friday zostanie wysłanych nawet 20 proc. wiadomości marketingowych więcej niż w ubiegłym roku.

Redlink w 2016 roku w Czarny Piątek przeprowadził ponad 1 500 kampanii marketingowych (e-mail i SMS) oraz wysłał w sumie blisko 200 mln wiadomości. W tym roku firma szacuje, że liczba kampanii może wzrosnąć nawet o 20%, a liczba wysłanych wiadomości na pewno przekroczy 200 mln.

W ubiegłym roku Redlink, który zajmuje się komunikacją marketingową, wysyłał średnio na godzinę ponad 5 mln wiadomości e-maili i SMS na zlecenie swoich klientów. Jaki model komunikacji najczęściej wybierali klienci? Największy odsetek decydował się na wysyłkę e-maili, ale spora część łączyła je dodatkowo z wiadomościami SMS.

Z raportu opublikowanego przez Transparency Market Research wynika, że już w tym roku wartość rynku e-mail marketingu przekroczy 5 mln dolarów. A w 2025 roku wzrośnie do ponad 20 mln dolarów przy rocznej dynamice na poziomie aż 19%. Ten trend widać również w Polsce – mówi Michał Walachowski, dyrektor zarządzający EmailLabs.


 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.