E-handel: Branża spożywcza liczy na duży progres
Jak wynika z raportu e-commerce firmy Internet Standard, aż 69,2 proc. sklepów internetowych nie odczuło spowolnienia gospodarczego, a 100 proc. prognozuje dalszy wzrost sprzedaży. Na duży progres liczy także branża spożywcza, dostrzegająca w Internecie dochodowy kanał sprzedaży.
W takim kierunku podąża spółka Zakupy Do Domu, która po sukcesie w Poznaniu planuje rozszerzenie działalności na cały kraj.
W 2010 roku w polskiej sieci było 250 e-delikatesów, a wartość rynku szacowano na 175 milionów złotych. Zgodnie z prognozami, bieżący rok to wzrost o kolejne 24 proc. Na chwile obecną, realizowanych jest miesięcznie od 60 do 80 tys. zamówień produktów spożywczych. Cenimy sobie komfort, wygodę i oszczędność czasu. - Dzięki internetowej sprzedaży produktów spożywczych każdy może zaoszczędzić swój czas. Nie przeszkadzają nam wtedy kolejki do kasy czy trudności z parkowaniem - przekonuje Tomasz Krobski, Prezes Zarządu Zakupy Do Domu Sp. z.o.o.
Dotychczas, najczęstszymi obawami przy tego typu zakupach była terminowość dostaw oraz warunki przewożenia świeżych produktów. - Wykorzystujemy tylko sprawdzonych dostawców gwarantujących samochody chłodnicze. Dużą wagę przywiązujemy także do czasu realizacji zamówienia, który nie przekracza 6 godzin. Takim podejściem do klienta oraz dużym asortymentem przekonaliśmy Wielkopolan - dodaje T. Krobski.
W związku z sukcesem w Poznaniu, spółka zakupydodomu.pl zamierza rozszerzyć obszar działalności na cały kraj. - Planujemy do końca roku pozyskać kontrahentów(franczyzobiorców) z największych aglomeracji. Obecnie prowadzimy już rozmowy z kilkoma sklepami zainteresowanymi rozszerzeniem zakresu swojej działalności na sprzedaż przez Internet - mówi T. Krobski.
Kolejnym planowanym krokiem ma być rozpoczęcie współpracy z franczyzobiorcami z małych i średnich miast

WYBRANE DLA CIEBIE
- 16:23 Lidl też sprzedaje produkty bez VAT
- 15:46 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- 15:33 Gama kusi niezależnych przedsiębiorców. Kolejny sklep dołącza do sieci
- 15:33 We Francji producenci nie będą mogli używać nazw typu „steki sojowe”
- 15:32 Dariusz Kalinowski sprzedał akcje Emperii
- 15:18 Właściciel marek Pepco i Dealz ma kłopoty. WZA Steinhoff ujawni prawdę o...
- 14:56 McDonald’s wprowadza w Polsce jednorazowe sztućce z materiału recyklingowego
- 14:16 ARC: Najmłodsi pracownicy mają wysokie oczekiwania wobec pracodawcy
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 6 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »SZUKAJ PRZETARGÓW
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Bielany (Stare Bielany), Podleśna, 25.60 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Gocławek), 55.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Ksawerów), Puławska, 43.46 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa, Pięciolinii, 85.00 m², sprzedam mieszkanie