Ecommerce stanowi już 8,6 proc. w sprzedaży Intersport

Autor: dlahandlu.pl 2 kwietnia 2019 17:46

Zarząd Intersport Polska podał, że spółka w I kwartale 2019 roku osiągnęła łączne przychody netto w wysokości 59.983 tys. zł, czyli o 23,8% większe niż w I kwartale 2018 roku (było: 48.469 tys. zł) – z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 113,2% i stanowiła 8,6% udziału w ogólnej sprzedaży.

W I kwartale br. obroty netto w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów wyniosły 55.390 tys. zł i były wyższe o 18,6% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: fitness, narciarstwo sprzęt i odzież, running oraz buty sportowe.

Narastająco w roku obrotowym 2018/2019 trwającym 15 miesięcy - od 01.01.2018 do 31.03.2019 r. - spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 242 323 tys. zł, czyli o 4,3% większe w stosunku do analogicznego okresu od 01.01.2017 do 31.03.2018 roku (było: 232 402 tys. zł)

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    7,20

  • Min

    5,88

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 833
Ilość aktualnych ofert: 437258

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.