EEC: Kwestia sprzedaży alkoholu i leków OTC to jedne z kluczowych barier rozwoju e-commerce

Autor: www.dlahandlu.pl 16 maja 2013 11:10

- W tym roku poszerzymy nasz zasięg o 8 lokalizacji i będziemy obecni z naszym e-sklepem w 22 miastach Polski - powiedział podczas V Europejskiego Kongresu Gospodarczego Czesław Grzesiak, wiceprezes Tesco Polska.

Wiceprezes Tesco wyjaśnił, że e-sklep Tesco obsługuje obszar od 7 do 25 km od punktu przyjmowania zakupów. Wkróce z tej usługi skorzystają m.in. mieszkańcy Pszczyny i Skoczowa.

Grzesiak zwrócił uwagę na ogromne niedostosowanie prawa polskiego do branży e-commerce. Jako przykład podał ustawę o wychowaniu w trzeźwości oraz kwestię sprzedaży leków OTC. - Samorządy również nie ułatwiają nam pracy i zamykają niektóre centra miast czego przykładem jest Kraków - wyjaśnia.

Wiceprezes Tesco zaznacza, że klienci sieci nie mają problemu z zaufaniem do zakupów dokonywanych przez internet. - Sprzedajemy te same produkty co w hipermarkecie i po tej samej cenie, która aktualnie jest w naszym sklepie. Klienci czują się zatem bezpiecznie dokonując zakupów u nas - wyjaśnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane