REKLAMA
REKLAMA

Eksperci: Zakupy grupowe mogą zacząć tracić na popularności

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 24 lutego 2012 09:05

Na polskim rynku działa około stu mniejszych i większych serwisów oferujących zakupy grupowe. 10 największych serwisów zakupowych w 2011 r. łącznie sprzedało kupony o wartości 353 mln zł. Tymczasem obroty na całym polskim rynku e-commerce w 2011 r. szacowane są na 18 mld zł, zatem skala zakupów grupowych wciąż pozostaje niewielka - pisze Dziennik Gazeta Prawna.

REKLAMA

Branża szacuje, że na polskim rynku działa około stu mniejszych i większych serwisów. Większość z nich kieruje ofertę zakupów i usług dla konsumentów. Zdaniem ekspertów, widać, że boom tak na powstawanie nowych serwisów, jak i na inwestycje w nie ze strony większych podmiotów rynkowych przyhamował. Jeśli nie zaczną się unowocześniać i wprowadzać nowych funkcjonalności, w kolejnym roku mogą zacząć tracić na popularności - informuje DGP.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA