Ekspert: Teraz jest dobry czas na zbudowanie stabilnej pozycji w e-commerce

Autor: dlahandlu.pl 26 lutego 2019 10:36

Ekspert: Teraz jest dobry czas na zbudowanie stabilnej pozycji w e-commerce Na zdj. Katarzyna Binert, E-commerce Manager, Gemius Polska

Czy omnichannel to dziś konieczność? - Zdecydowanie tak, klienci mają coraz większe oczekiwania i aby je zaspokoić, trzeba tworzyć coraz więcej „punktów styku” i postawić na rozwój swojej obecności w wielu kanałach. Przykład sieci, która mocno stawia na międzykanałowy rozwój sprzedaży jest Carrefour, a popularność ich aplikacji mobilnej stale rośnie. Na polskim rynku od dłuższego czasu wejście w e-commerce deklaruje Lidl i Biedronka. Rewolucje zapowiada także Żabka, która chce dać franczyzobiorcom możliwość wprowadzenia inteligentnej półki sklepowej - mówi Katarzyna Binert, E-commerce Manager, Gemius Polska.

- Moment, w którym obecnie jesteśmy, to dobry czas na zbudowanie stabilnej pozycji w e-commerce. Warto postawić na synergię działań offline i online, a także wdrożyć rozwiązania, które zachęcą klientów do kupowania online. Inspiracje i kierunki rozwoju można znaleźć chociażby w działaniach podejmowanych przez największych, globalnych graczy. Na przykład Amazon Go przedstawia nam wizję przyszłości, jaką są zakupy bez kolejek. Dzięki rozwojowi technologicznemu, klienci będą mogli wybierać produkty z półek i po prostu wychodzić z nimi ze sklepów. Skanery i kamery, rozmieszczone w całym sklepie, przeskanują wszystkie zakupione produkty i rozliczą transakcje za pomocą kont użytkowników Amazona. W przyszłości e-commerce ważne miejsce zajmie także sztuczna inteligencja, dzięki której będzie można m. in. zautomatyzować wiele zadań i procesów czy wysyłać spersonalizowane komunikaty do klientów - wskazuje ekspertka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Karolina 2019-03-01 09:57:09

    I to zarówno w detalu jak i w hurcie...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6858
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.