eSklep Poczty Polskiej notuje wzrost zamówień i wzrost wartości koszyka

Autor: dlahandlu.pl 15 listopada 2018 09:46

eSklep Poczty Polskiej (esklep.poczta-polska.pl), w którym można kupić wszystko co potrzebne do zapakowania paczki i listu, cieszy się coraz większą popularnością. Od stycznia do października 2018 roku sklep odnotował 17-procentowy wzrost liczby zamówień w porównaniu do roku 2017.

eSklep Poczty Polskiej oferuje kartony, koperty, taśmy pakowe, wypełniacze, folie stretch oraz artykuły biurowe, ozdobne torby papierowe i pakiety przeprowadzkowe. Oferta eSklepu skierowana jest przede wszystkim do właścicieli małych i średnich sklepów internetowych oraz firm handlowych, które prowadzą działalność wysyłkową.

Od początku działania, tj. od 22 września 2015 r., eSklep odnotowuje dynamiczne wzrosty wskaźników. Sprzedaż rok do roku zwiększa się o średnio 30%, a liczba zamówień o 17%. Zauważalny jest również regularny wzrost wartości koszyka o ok. 12% rok do roku.

Aby kupować w eSklepie nie trzeba się rejestrować, czyli posiadać konta użytkownika. Jednak jego założenie umożliwia łatwiejsze dokonywanie zakupów i pełny wgląd w historię zamówień. Klienci towary do koszyka mogą dodawać bezpośrednio ze strony głównej bądź wyników wyszukiwania. Po dokonanym zakupie mają także możliwość wystawienia opinii produktom, które do nich dotarły. Dodane oceny użytkowników pomagają przyszłym Klientom dokonać najlepszej decyzji podczas robienia zakupów w eSklepie.

W eSklepie zakupy może również zrobić klient detaliczny, ale oferta pojedynczych artykułów jest ograniczona. Asortyment tworzą głównie opakowania dostępne w pakietach. Każde zamówienie, zarówno dla klientów biznesowych jak i detalicznych, Poczta dostarcza bezpłatnie pod adres wskazany w zamówieniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6037

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.