Eurocash zyskuje kompetencje do handlu w internecie

Autor: dlahandlu.pl za blog Eurocash 19 lipca 2019 14:10

W naszej opinii, już za kilka lat konsument będzie robił zakupy w dwóch miejscach: blisko domu i w Internecie - pisze Andrzej Szałowski, dyrektor marketingu Eurocash Dystrybucja w firmowym blogu.

Potencjał rozwoju internetowego handlu żywnością jest duży. Wyniki badań konsumenckich pokazują, że w rozwoju sprzedaży produktów spożywczych online, kluczowe znaczenie mają dwa czynniki: umiejętność dopasowania się do oczekiwań klientów i innowacje technologiczne.

Dostępne dane rynkowe mówią, że do tej pory z tej  formy zakupów korzysta zaledwie 24 procent Polaków, a według danych Euromonitor International, średnie tempo wzrostu e-grocery wynosi 15-20 procent rok do roku.

- W naszej opinii, już za kilka lat konsument będzie robił zakupy w dwóch miejscach: blisko domu i w Internecie. Dlatego zależy nam na tym, aby rozwijać sklepy małoformatowe i dostarczać im rozwiązania, które będą je wspierać nie tylko w zarządzaniu biznesem, ale także w zrozumieniu potrzeb konsumentów. W ubiegłym roku udostępniliśmy naszym partnerom - właścicielom sklepów spożywczych, platformę eurocash.pl. Dzięki niej mogą zwiększać efektywność swoich sklepów i dostosować ofertę do kupujących w okolicy. A to dopiero początek. Wciąż pracujemy nad nowymi możliwościami platformy. - zapowiada Andrzej Szałowski, dyrektor marketingu Eurocash Dystrybucja.- Ponadto jesteśmy udziałowcem bardzo dobrze rozwijającego się supermarketu online Frisco.pl. Wiedza i doświadczenie zgromadzone na podstawie obserwacji rozwoju Frisco.pl są czynnikami wspomagającymi dalszy rozwój innych narzędzi handlu internetowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Kamila 2019-07-22 23:11:47

    Duże miasta tak, średnie i małe - nie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8217
Ilość aktualnych ofert: 476982

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.