FM Logistic rośnie na e-commerce i FMCG

Autor: dlahandlu.pl 10 lipca 2019 09:45

FM Logistic odnotował roczne przychody w wysokości 1,318 milionów euro za rok rozliczeniowy 2019, zakończony 31 marca, oznacza to roczny wzrost o 11,8 %. Zysk operacyjny (EBIT) wyniósł 35.1 milionów euro, ze wzrostem o 32 % w stosunku do ubiegłorocznych 26.5 milionów euro. Wzrost przychodów, nie uwzględniając różnic kursowych, wyniósł w tym roku 15 %.

FM Logistic osiągnął solidne wyniki w roku finansowym 2018-19, z dwucyfrowymi wskaźnikami wzrostu przychodów oraz zysku operacyjnego.”- powiedział Jean-Christophe Machet, CEO FM Logistic. - “Wzrost przychodów był wyłącznie organiczny i świadczy o zaufaniu naszych klientów. Poprawa rentowności to pierwsze efekty naszego “Focus Planu”, zainicjowanego w roku 2017. “Focus Plan” zakłada realizację czterech zamierzeń: ustalenie optymalnych cen naszych usług, wzrost efektywności operacyjnej, rozwój kadr i bardziej selektywne podejście z komercyjnego punktu widzenia. “Focus Plan został wdrożony i już przynosi korzyści. Te wyniki potwierdzają skuteczność naszego modelu biznesowego, czyli niezależnego i rodzinnego przedsiębiorstwa.”

FM Logistic zyskuje na utrzymującym się zapotrzebowaniu na usługi logistyczne w Europie i Azji, które napędzają wielokanałowa dystrybucja i e-commerce. FMCG, sieci handlowe, branża kosmetyczna to sektory, w których FM Logistic zawarł większość z nowych, wartych 190 milionów euro, kontraktów w roku 2018-19.

W Europie Centralnej FM Logistic otworzył 5 nowych lokalizacji. W Polsce: w Gdańsku, Szczecinie, Łodzi, Będzinie oraz Czeskich Lovosicach, aby odpowiedzieć na zapotrzebowanie ze strony obecnych oraz nowych klientów. Obroty firmy FM Logistic rosną z roku na rok, dzięki konsekwentnie realizowanej strategii i przyjaznym wskaźnikom wzrostu ekonomicznego w Europie Centralnej. W stosunku do ubiegłego roku, w tym regionie, spółka odnotowała wzrost obrotów o 12,5%, co przy jednoczesnym wzroście zysku operacyjnego, zaowocowało znaczną poprawą rentowności. Poszczególne kraje odnotowały następujący wzrost obrotów handlowych w roku 2018-19: Polska o 10%, Czechy o 24%, Słowacja o 6%, Węgry o 25%.

W roku 2018-19 FM Logistic w Europie Centralnej rozszerzyło współpracę z nowymi klientami, między innymi z takimi właścicielami marek jak: IKEA, Biedronka, Inter-Vion, Chipita, Zentiva, Pepco, Kwidzyn, Żywiec, McCormick, Fanex, Polpharma, Woseba, Continental Bakeries.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7847
Ilość aktualnych ofert: 481629

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.