PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Fresh24.pl zanotował stratę w wysokości 1,6 mln zł.

Autor: www.dlahandlu.pl 31 sierpnia 2011 10:49

Narastające przychody spółki Fresh24.pl w okresie styczeń-czerwiec br. wyniosły 1 984 763 zł (1 100 062 zł w analogicznym okresie 2010 r.). Strata ze sprzedaży to 1 590 815 zł, a strata netto wyniosła 1 636 675 zł.

REKLAMA

Na dzien 30 czerwca 2011 Spółka miała zarejestrowanych 10 072 klientów. Oznacza to ponad dwukrotny przyrost bazy klientów z poziomu 4 372 na dzien 30 czerwca 2010 r.

W raportowanym okresie Fresh24.pl S.A. zrealizował 4 416 dostaw, czyli srednio 60,0 dostawy dziennie. Oznacza to wzrost o 77 proc. w porównaniu do średniej liczby dostaw w analogicznym okresie roku 2010 (33,2 dostawy).

Średnia wartość zamówienia wyniosła 214 zł netto. Spadła o 5 proc. w porównaniu do drugiego kwartału 2010 r. Na obniżenie średniej wartosci netto koszyka zamówien wpłyneły dwa czynniki: przejsciowe wieksze rabaty w związku z akcjami prowadzonymi z jednym z operatorów zakupów grupowych oraz wpływ programu lojalnosciowego (regularne zakupy premiowane sś wiekszym rabatem od wartości sprzedaży).

- Zarząd spółki przewiduje znaczacy wzrost sprzedaży w grudniu 2011 r analogicznie do dynamiki sprzedaży grudnia 2010 r. Z drugiej strony program restrukturyzacji operacyjnej spółki przyniesie zmniejszenie wartosci bazy kosztów operacyjnych - czytamy w raporcie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16394

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA