Frisco chce wyjść poza aglomerację warszawską

Autor: Puls Biznesu 4 grudnia 2012 10:06

Odkąd w styczniu 2012 roku MCI Management zainwestował w sklep internetowy Frisco kilka milionów złotych, sprzedaż wzrosła o 70 proc. Dzięki temu spółka stała się liderem w e-handlu produktami szybko zbywalnymi na rynku warszawskim, największym w Polsce, wartym około 100 mln zł. Spółka w ciągu 2-3 lat planuje ekspansję na inne polskie aglomeracje - pisze Puls Biznesu.

Pod względem modelu biznesowego, czyli sprzedaży artykułów spożywczych tylko przez internet, Frisco jest już liderem rynku. W najbliższym czasie spółka zamierza dogonić e-sprzedawców posiadających bazę w postaci tradycyjnych supermarketów. W przyszłym roku planuje wzrost sprzedaży o kolejne 60-100 proc.

Według analityków, sektor e-grocery w Polsce w najbliższych latach będzie rósł o 20-30 proc. rocznie. Obecnie, udział supermarketów online w całym rynku e-commerce wynosi niecały 1 proc. Jednak sprzedaż żywności i napojów to aż 29 proc. sprzedaży detalicznej w Polsce. Te dysproporcje powinny się zmniejszać.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane