Frisco.pl chce wyjść poza Warszawę i poszerzyć ofertę produktową

Autor: www.dlahandlu.pl 27 stycznia 2012 09:15

Helix Ventures Partners, fundusz venture capital zarządzany przez MCIManagement, zainwestował we Frisco.pl. Prezes Frisco.pl wyznaje, że w przyszłości sklep chce być też obecny w innych dużych miastach. Deklaruje, że będzie poszerzał ofertę produktową, m.in. korzystając z efektów synergii z innymi e-sklepami z grupy MCI.

- Dynamiczny wzrost rynku e-commerce i wzrost świadomości społeczeństwa będą wyznacznikami naszego dalszego rozwoju. Strategia Frisco zakłada dalszy dynamiczny wzrost sprzedaży na rynku warszawskim oraz ekspansję na inne polskie aglomeracje. Jesteśmy również przygotowani do przeprowadzenia oportunistycznych akwizycji, których efektem byłoby skokowe zwiększenie skali działalności oraz lepsze wykorzystanie platformy logistycznej bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów - mówi Witold Ferenc, prezes zarządu Frisco S.A.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane