Frisco.pl: Dzięki nowemu magazynowi zwiększymy czterokrotnie skalę działalności

Autor: dlahandlu.pl 25 lipca 2018 14:47

Frisco.pl: Dzięki nowemu magazynowi zwiększymy czterokrotnie skalę działalności Na zdj. Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl, fot. PTWP

25 lipca w Klaudynie (Stare Babice k. Warszawy) odbyło się symboliczne wmurowanie kamienia węgielnego pod nowym magazynem Frisco.pl, który będzie najnowocześniejszym w Polsce obiektem tego typu do obsługi zamówień zakupów spożywczych z dostawą do domu. Oficjalne otwarcie magazynu i przenosiny z dotychczasowej lokalizacji przewidziane są na połowę 2019 roku.

Nowy magazyn Frisco.pl zajmować będzie 11 tys. m. kw., co odpowiada powierzchni większego hipermarketu, pozwoli na obsługę znacznie większej liczby klientów niż dotychczas. Już teraz skala biznesu Frisco.pl pod kątem liczby kupujących odpowiada ok. 5 tradycyjnym hipermarketom, a nowa inwestycja pozwoli na przynajmniej czterokrotne zwiększenie tej skali w przyszłości.

– Frisco.pl jest jedynym graczem typu pure-player w Polsce i liderem warszawskiego rynku zakupów spożywczych online – mówi Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl. – Prowadzimy sprzedaż wyłącznie przez Internet na bazie własnego zaplecza magazynowego, dzięki czemu w 100% koncentrujemy się na tym, aby zapewniać klientom najlepsze doświadczenia związane z zamawianiem i odbiorem zakupów spożywczych. Dzięki nowej inwestycji będziemy mogli jeszcze skuteczniej poszerzać bazę naszych klientów i przekonywać do wyboru Frisco.pl jako wygodnej alternatywy dla zakupów w hiper- i supermarketach – dodaje.

Nowy magazyn pozwoli znacznie zwiększyć wydajność i produktywność pracy, skróci się czas pakowania zamówień i zmaksymalizuje poziom kontroli nad całym procesem kompletacji. W magazynie zostaną wykorzystane innowacyjne rozwiązania technologiczne i zaawansowana automatyka magazynowa. Dzięki temu Frisco.pl będzie mogło pochwalić się najwyższym na rynku poziomem kontroli nad procesem i zapasem magazynowym oraz nad jakością dostarczanych produktów, wzrośnie także komfort pracy pracowników obiektu. Produkty świeże będą przechowywane w czterech różnych strefach temperatur, a część z nich dostarczana będzie niezmiennie w modelu just-in-time. Zagwarantuje to ich najwyższą jakość i świeżość na dłużej, dokładnie tak jakby były dostarczane do domów klientów prosto z uprawy. 

– Wyniki sprzedażowe pierwszego półrocza 2018 są dla nas bardzo satysfakcjonujące – komentuje Katarzyna Kazior. – W każdym miesiącu tego roku udawało nam się utrzymać dynamikę wzrostu sprzedaży wartościowej około 40% rdr. Cieszy nas duża stabilność tego wzrostu wynikająca ze zwiększającej się częstotliwości i regularności zakupów wśród naszych lojalnych klientów oraz stałego napływu nowych. Jest to bardzo dobra prognoza na przyszłość zarówno dla nas, jak i całej branży e-grocery. Tym bardziej z niecierpliwością oczekujemy na uruchomienie nowego magazynu, by móc zaspokoić rosnący popyt oraz dostarczać klientom nowe rozwiązania – dodaje.

Uroczystość wmurowaniu kamienia węgielnego pod inwestycję, w której zlokalizowany będzie nowy magazyn Frisco.pl, Panattoni City Logistics Warsaw I, odbyła się przy udziale Zarządu Frisco.pl, przedstawicieli Rady Nadzorczej i właścicieli (MCI Capital S.A. i  Eurocash S.A.).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7941

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557388

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.