Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Frisco.pl: Jesteśmy przygotowani do obsługi ponad 600 zamówień dziennie

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 21 marca 2013 12:53

Ponad dwa razy więcej osób niż rok wcześniej zamierza w tym roku zrobić wielkanocne zakupy w Internecie - wynika z ankiety przeprowadzonej przez e-delikatesy Frisco.pl. Co istotne, aż 65% osób kupujących produkty spożywcze w sieci wybiera jaja od kur korzystających z wolnego wybiegu, w tym co czwarty internauta nabywa jaja ekologiczne. Najtańsze jaja, pochodzące od kur z chowu klatkowego, kupuje rzadziej niż co piaty klient.

Kurze jaja to najczęściej kupowany produkt z listy wielkanocnych zakupów. W większości koszyków przedświątecznych znajduje się też chleb pszenno-żytni, biała kiełbasa, majonez, chrzan tarty, ser twarogowy, żurek lub barszcz biały, czekolada mleczna, ptasie mleczko. Przedświąteczny szczyt zakupowy we Frisco.pl zaczyna się od poniedziałku przypadającego po Niedzieli Palmowej i trwa do Wielkiej Soboty.

- Jesteśmy technicznie i logistycznie przygotowani do obsługi ponad 600 zamówień dziennie. Dbamy, aby klient otrzymał zakupy zgodnie z wybranym terminem, z dokładnością co do godziny niezależnie, czy jest to leniwy wakacyjny tydzień, czy szczyt zakupów przedświątecznych. Dla naszych klientów kluczowa jest również kompletność dostarczonych zamówień, a Frisco.pl jako jedyne e-delikatesy w Polsce korzysta z własnego magazynu i sortera artykułów, co skutkuje pełną zgodnością realizacji zamówionych produktów. Na bieżąco monitorujemy kalendarz i liczbę rezerwacji, do tego dostosowujemy liczbę samochodów i kierowców obsługujących klientów. Dzięki elastycznemu zarządzaniu zasobami możemy natychmiast reagować na wzrost zamówień. Jest to jeden z czynników, który wyróżnia nas na tle konkurencji. Co istotne, u nas klienci nie muszą długo czekać na swoje zakupy, bo realizujemy dostawy nawet w opcji ‘na dziś' - mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.


Ankieta dotycząca planów robienia zakupów wielkanocnych w Internecie została przeprowadzona wśród 863 klientów Frisco.pl w dniach 15-20.03.2013.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,13

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.