PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Frisco.pl na FRSiH 2019: Nie zamykamy konsumentów w naszym ekosystemie rozwiązań

Autor: dlahandlu.pl 5 listopada 2019 20:04

Frisco.pl na FRSiH 2019: Nie zamykamy konsumentów w naszym ekosystemie rozwiązań Jacek Palec, prezes zarządu Frisco.pl, fot. PTWP

- Konsumenci realizują swoje potrzeby w różnych formatach, a detaliści mają różne misje zakupowe. My realizujemy misję stockupową, wyręczamy klienta w dużych zakupach i w tym chcemy być najlepsi. Rozumiemy jednak, że nasi klienci robią zakupy także w lokalnej piekarni czy kiosku Ruchu, nie zamykamy klienta w naszym ekosystemie rozwiązań - mówił Jacek Palec, prezes zarządu Frisco.pl, podczas debaty "The future of retail: idealny mix technologii i emocji", która odbyła się w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Jedną z przewag e-sklepów jest technologia. Jacek Palec podkreśli, że Frisco.pl chce być liderem innowacji.  - Wierzymy, że nowoczesne rozwiązania dają inną jakość klientom i naszej spółce. W naszym sklepie można już zrobić zakupy z asystentem Google, nawiązaliśmy również współpracę z firmą Samsung, producentem inteligentnych lodówek, za pośrednictwem których można złożyć u nas zamówienie. W Polsce skala używania takich narzędzi jest jeszcze niewielka, ale uważamy, że warto je implementować. Robimy to nie tylko dlatego, żeby być postrzegani jako innowacyjni, ale przede wszystkim dlatego, że jest po prostu fajne i ułatwia zakupy. Mówimy Innowacyjności "tak", ale nie za wszelka cenę - powiedział Jacek Palec.

Jak budować lojalność klientów w sieci?  Jacek Palec wskazał na rabat jako narzędzie oferty sprzedażowej. - To już funkcjonuje, np. możemy zaproponować większą ilość produktów w niższej cenie. Dzięki technologii możemy na bieżąco zarządzać cenami. Rabatujemy klientów także w kontekście uzyskania od nich konkretnych zachowań, np. oferujemy produkt za grosz, jeśli konsumenci wypróbują towary z innych kategorii, mniej kojarzonych z Frisco.pl, jak kosmetyki czy chemia gospodarcza. Przyznajemy również zniżki za progi zakupowe i bonusy wynikające bezpośrednio z programu lojalnościowego. Nie korzystamy z mechanizmów podnoszących ceny na podstawie wartości koszyka czy zachowań behawioralnych – możemy manewrować ofertą na stronie, "podsuwać" produkty klientom, ale nie zmieniamy ich cen - wyjaśnił prezes Frisco.pl.

Co sprawia, że klienci wracają do Frisco.pl? - To zasługa jakości usługi, która wnosi dużą wartość do funkcjonowania gospodarstwa domowego. Jeśli klient to widzi, lojalizuje się sam. Nasz model jest specyficzny – ponosimy pełną odpowiedzialność za całą ścieżkę zakupową klienta - od znalezienia oferty na stronie aż po kuriera, który dostarcza produkty do domu. O ile nie popełnimy rażących błędów, klienci widzą korzyści i dają nam informację, że taka forma zakupów ułatwia im życie.

Młode rodziny to silna grupa naszych klientów. To jest ten moment, kiedy możemy przywiązać do siebie kupujących. Potem lojalność przeradza się w nawyk, a przywiązanie do jakości usługi jest ważniejsze niż cena produktu. Często słyszę argument, że są klienci, którzy kupują wszystkimi zmysłami - to prawda, ale kiedy już wiemy, czego chcemy, powielamy produkty z koszyka. Przyjemność z zakupów internetowych daje konsumentom ekscytacja związana z otrzymywaniem dostawy czy rabaty - podsumował Jacek Palec.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7721
Ilość aktualnych ofert: 499698

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.