Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Frisco.pl startuje z kampanią porównawczą do Tesco

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 25 marca 2013 13:04

Od 25 marca Frisco oznaczyło w sklepie internetowym produkty tańsze niż w Tesco. Elementem kampanii porównawczej jest też strona internetowa sieci z wykazem produktów, które w e-delikatesach Frisco.pl można kupić taniej niż w sklepie internetowym Tesco. Opublikowany jest na niej typowy koszyk zakupowy pokazujący, że za zakupy we Frisco klienci mogą zapłacić mniej w niż w Tesco. Kampanię wspierają mailingi do klientów i działania PR.

- Głównym przekazem naszej kampanii jest pokazanie, że robiąc zakupy spożywcze we Frisco klienci mogą oczekiwać wysokiej jakości i jednocześnie zapłacić za produkty nie drożej niż w hipermarketach. Jest to możliwe dzięki bezpośrednim i bardzo dobrym relacjom z naszymi dostawcami oraz zautomatyzowanemu procesowi zamówień - komentuje Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Kampania wykorzystuje również film przedstawiający sposób kompletacji zakupów we Frisco oraz dostarczania produktów do klienta.

- Chcemy wyjaśnić klientom, czym różnią się zakupy u nas i w innych sklepach internetowych, których zapleczem są hipermamarkety. We Frisco produkty nie są zbierane z półek sklepowych i nie ma ryzyka, że wcześniej miało je w rękach kilku czy kilkunastu klientów. Mięso zamawiane jest u dostawcy pod konkretne zamówienia i gotowe porcje trafiają do nas w dniu dostawy. Dwa razy dziennie otrzymujemy świeże ryby, owoce i warzywa, które również są porcjowane i pakowane już u dostawcy, co zapewnia im świeżość i jakość, kiedy dotrą do klienta. Zarówno w magazynie, jak i podczas transportu produkty przechowywane są w odpowiednich warunkach chłodniczych - dodaje Grzegorz Bielecki.

Przygotowanie zakupów do wysyłki we Frisco odbywa się w  magazynie wyposażonym w chłodnię, mroźnię, sorter oraz pakowarkę próżniową. - Tysiące artykułów, w tym zapakowane przez dostawców porcje, trafiają do automatycznego systemu kompletacji, w którym sorter rozdziela je na pojedyncze zamówienia. Są one pakowane do toreb i skrzynek, a następnie ładowane do samochodów-chłodni, w których jadą do klienta - wyjaśnia sieć.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,98

  • Śr

    7,93

  • Min

    4,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.