PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Frisco.pl startuje z kampanią porównawczą do Tesco

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 25 marca 2013 13:04

Od 25 marca Frisco oznaczyło w sklepie internetowym produkty tańsze niż w Tesco. Elementem kampanii porównawczej jest też strona internetowa sieci z wykazem produktów, które w e-delikatesach Frisco.pl można kupić taniej niż w sklepie internetowym Tesco. Opublikowany jest na niej typowy koszyk zakupowy pokazujący, że za zakupy we Frisco klienci mogą zapłacić mniej w niż w Tesco. Kampanię wspierają mailingi do klientów i działania PR.

- Głównym przekazem naszej kampanii jest pokazanie, że robiąc zakupy spożywcze we Frisco klienci mogą oczekiwać wysokiej jakości i jednocześnie zapłacić za produkty nie drożej niż w hipermarketach. Jest to możliwe dzięki bezpośrednim i bardzo dobrym relacjom z naszymi dostawcami oraz zautomatyzowanemu procesowi zamówień - komentuje Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Kampania wykorzystuje również film przedstawiający sposób kompletacji zakupów we Frisco oraz dostarczania produktów do klienta.

- Chcemy wyjaśnić klientom, czym różnią się zakupy u nas i w innych sklepach internetowych, których zapleczem są hipermamarkety. We Frisco produkty nie są zbierane z półek sklepowych i nie ma ryzyka, że wcześniej miało je w rękach kilku czy kilkunastu klientów. Mięso zamawiane jest u dostawcy pod konkretne zamówienia i gotowe porcje trafiają do nas w dniu dostawy. Dwa razy dziennie otrzymujemy świeże ryby, owoce i warzywa, które również są porcjowane i pakowane już u dostawcy, co zapewnia im świeżość i jakość, kiedy dotrą do klienta. Zarówno w magazynie, jak i podczas transportu produkty przechowywane są w odpowiednich warunkach chłodniczych - dodaje Grzegorz Bielecki.

Przygotowanie zakupów do wysyłki we Frisco odbywa się w  magazynie wyposażonym w chłodnię, mroźnię, sorter oraz pakowarkę próżniową. - Tysiące artykułów, w tym zapakowane przez dostawców porcje, trafiają do automatycznego systemu kompletacji, w którym sorter rozdziela je na pojedyncze zamówienia. Są one pakowane do toreb i skrzynek, a następnie ładowane do samochodów-chłodni, w których jadą do klienta - wyjaśnia sieć.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane