Frisco.pl zwiększyło sprzedaż o ponad 30 proc. i zmniejszyło stratę netto

Autor: Wirtualnemedia.pl 5 listopada 2018 09:48

Frisco.pl zwiększyło sprzedaż o ponad 30 proc. i zmniejszyło stratę netto Fot. Shutterstock

W 2017 r. firma zarządzająca sklepem internetowych z żywnością Frisco.pl zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 32,9 proc. do 75,74 mln zł oraz 12,72 mln zł straty netto (wobec 13,22 mln zł straty rok wcześniej). Liczba pracowników firmy zwiększyła się z 81 do 181 – informuje serwis wirtualnemedia.pl.

Przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Frisco zwiększyły się z 56,99 mln zł w 2016 roku do 75,74 mln zł w ub.r. Ich zdecydowaną większość zapewniła sprzedaż towarów, z której wpływy wzrosły z 55,76 do 72,92 mln zł. Natomiast przychody z usług marketingowych zwiększyły się z 1,23 do 2,82 mln zł. Należący do firmy serwis Frisco.pl jest jednym z najpopularniejszych polskich sklepów internetowych z żywnością - według badania Gemius/PBI w lipcu ub.r. zanotował 441,3 tys. użytkowników i 717,9 tys. odsłon.

Wiosną br. Frisco uruchomiło program lojalnościowy „Frisco owocuje”, a w połowie br. zaczęło budowę nowego magazynu w Klaudynie koło Warszawy. Nastąpiły też zmiany w kierownictwie firmy: szef marketingu Tomasz Dębowski przeszedł do McDonald’s Polska, a pełniąca funkcję CEO Katarzyna Kazior - do Żabka Polska.

Głównymi akcjonariuszami grupy Frisco są MCI Private Ventures (na koniec ub.r. miał 49,9 proc. jej kapitału) i Eurocash (44 proc.). W sprawozdaniu za ub.r. firma podkreśliła, że firmy potwierdzili jej dalsze wsparcie finansowe. Frisco liczy, że wzrost obrotów przyniesie poprawę rentowności.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Ciekawy 2018-11-05 16:15:55

    Ciekawe na jak długo wystarczy cierpliwości w MCI...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.