FRSiH 2018: Produkt, Digital, E-commerce

Autor: dlahandlu.pl 22 października 2018 09:55

FRSiH 2018: Produkt, Digital, E-commerce fot. materiały prasowe PTWP

Jeśli firmy spożywcze i handlowe nie chcą przegapić trendu, muszą inwestować w nowoczesne technologie i modele zarządzania, które pozwolą dotrzeć do nowych klientów i nowych kadr. Istotnym elementem rewolucji Przemysłu 4.0 są idee i koncepcje, które rodzą się w obrębie start-upów. O synergii trendów, technologii, doświadczenia i startup-ów będziemy dyskutowali w czasie XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu (5-6 listopada), Hotel Sheraton, Warszawa - największej konferencji dedykowanej sektorowi spożywczemu oraz handlowemu w Polsce.

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ

Polecamy sesje:

Potencjał Przemysłu 4.0 - fakty i mity

Sposoby finansowania innowacji przemysłowych - od środków własnych do dotacji

Fabryka przyszłości: pełna automatyzacja i robotyzacja to kwestia czasu

Strategie wdrażania nowych rozwiązań na poziomie branż i firm. Case study

Logistyka jutra - optymalizacja procesów, automatyczne magazyny, drony, autonomiczne samochody

Gwarancja powtarzalności produktów spożywczych - certyfikacja, technologie, dobre praktyki

Kadry dla przemysłu przyszłości - nowe kompetencje i automatyzacja remedium na zmiany na rynku pracy



Produkt i firma spożywcza "nowej ery"

Skuteczna realizacja wizji rozwoju firmy - doświadczenia liderów wykorzystujących nowe technologie

Transformacja cyfrowa tradycyjnych biznesów. Jak dostosować organizację, by była digital-ready

Poznać pragnienia, potrzeby i gusta. Technologie pomagają tworzyć lepszą ofertę

Innowacyjny produkt i firma w służbie rynku i konsumenta - wsparcie sprzedaży

Kreowanie nowych produktów na nasyconym rynku - prezentacje nowych firm, start-upów

Kiedyś ciekawostka, dziś trendy. Jak znaleźć niszę i jak potem z niej wyjść?

Uczyć się od najlepszych. Liderzy wspierają rozwój start-upów

Gdzie sprzedawać nowe produkty. Innowacyjność vs. budowa dystrybucji

Trudne początki sukcesu. Case study start-upu

Innowacyjne produkty dla wymagającego konsumenta



Future retail: Omnichannel, Digital, E-commerce

Sklepy przyszłości jako centra wystawowe i centra rozrywki

Dopasować ofertę do klienta i budować lojalność - personalizacja dzięki nowym technologiom

Nowy poziom konkurowania dzięki analizie danych i znajomości profili klientów

Nowe formy płatności - handel bezgotówkowy w standardzie

Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?

Rentowność w e-grocery - logistyka ostatniej mili

Pokolenie online - internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe



Udział potwierdzili:

Maciej Balsewicz, prezes zarządu, bValue

Marcin Dąbrowski, CEO, Surge Cloud

Renata Koszlajda, dyrektor regionu, Fresh Logistics Polska

Małgorzata Krasoń-Wałęsiak, menedżer ds. e-commerce GS1 Polska

Marian Owerko, przewodniczący Rady Nadzorczej, Bakalland

Jacek Palec, dyrektor e-grocery, Allegro

Zbigniew Płuciennik, prezes zarządu, Szopi.pl

Krzysztof Skierkowski, członek zarządu, Mondelez International RDQ

Marcin Wakuła, dyrektor łańcucha dostaw Lactalis Polska i kraje bałtyckie

Aleksandra Zajączkowska, business development manager, CHEP Polska

Marcin Zalasa, dyrektor ds. kluczowych klientów - przemysł spożywczy, ABB w Polsce

Tomasz Żak, menager zespołu magazynów, Green Factory Logistics



Serdecznie zapraszamy do udziału w inspirującym Forum Rynku Spożywczego i i Handlu i osobistej wymiany poglądów z najważniejszymi osobami w branży!

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6871
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.