GlobalData: Sklepy odzieżowe obecne tylko w internecie czeka gwałtowny wzrost

Autor: dlahandlu.pl 8 listopada 2018 10:26

Wydatki na odzież i obuwie, dokonywane za pośrednictwem sklepów obecnych wyłącznie w internecie wzrosną o 67,4 proc. w ciągu najbliższych pięciu lat, osiągając 7,5 mld funtów w 2023 roku i wyprzedzając wzrost w sektorze online (według prognoz, wyniesie on osi 40,3 proc.) – szacuje firma GlobalData w raporcie dotyczącym rynku brytyjskiego. Wydatki te będą stanowić ponad jedną trzecią ogólnej sprzedaży odzieży i obuwia online do 2023 roku.

- Oczekujemy, że sprzedawcy detaliczni obsługujący fizyczne i cyfrowe kanały sprzedaży osiągną gorsze wyniki niż sprzedaż odzieży i obuwia online, a perspektywy dla graczy, którzy jeszcze nie mają wysokiej penetracji sprzedaży online, są ponure – ocenia GlobalData.

Poza głównymi graczami: ASOS i Amazon, którzy razem stanowią ponad 40 proc.rynku odzieży i obuwia kupowanych za pośrednictwem internetowych sklepów, pojawia się mnóstwo nowych detalistów walczących o udział w rynku.

- Aby wielokanałowi detaliści mogli przyciągnąć kupujących online, muszą zapewnić im satysfakcjonujące doświadczenie, takie jak szybkie i tanie zakupy, a także szeroki wybór opcji i funkcji, które sprawiają, że kupowanie odzieży i obuwia w Internecie jest przyjemne. i łatwe - oceniają przedstawiciele GlobalData.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.