GLS uruchomił pierwszy w Polsce Punkt Szybkiej Paczki

Autor: dlahandlu.pl 10 kwietnia 2019 10:46

GLS uruchomił pierwszy w Polsce Punkt Szybkiej Paczki Fot. materiały prasowe

Swój pierwszy w Polsce Punkt Szybkiej Paczki firma kurierska GLS uruchamia na poznańskich Ratajach, na osiedlu Oświecenia. W ramach pilotażowego programu w Punkty Szybkiej Paczki zostanie przekształconych 100 punktów ParcelShop.

Najważniejszą nowością w Punkcie Szybkiej Paczki są liczne usługi i udogodnienia. Pracownicy punktu pomogą na przykład przygotować paczkę do wysyłki, rampa ułatwia rozładunek lub załadunek przesyłek na samochód, na miejscu jest nawet przymierzalnia, co ucieszy klientów sklepów online zamawiających odzież lub buty. Co ważne, w punkcie można odbierać przesyłki również z usługą CashService, czyli za pobraniem.

– Punkt Szybkiej Paczki to przede wszystkim funkcjonalna przestrzeń usługowa, przyjazna dla nadawców, w tym małych przedsiębiorców korzystających z możliwości, jakie daje handel online, oraz dla odbiorców. Kompleksowe, elastyczne i łatwo dostępne usługi zyskują dziś kluczowe znaczenie. Odpowiadamy w ten sposób na dynamiczny rozwój e-commerce – mówi Tomasz Kroll, dyrektor zarządzający GLS Poland.

Punkt w Poznaniu działa w dogodnych godzinach, od poniedziałku do piątku od 9.30 do 20.00, a w soboty od 9.30 do 15.00. – Lokalizacja jest dobrze przemyślana i w pełni współgra z naszą strategią. Zależy nam na tym, żeby jak najbardziej ułatwić i uprościć korzystanie z usług kurierskich – dodaje Tomasz Kroll.

W całym kraju GLS Poland posiada w tej chwili rozbudowaną sieć ponad 1600 punktów nadania i odbioru paczek ParcelShop, które mieszczą się zazwyczaj w dogodnie zlokalizowanych sklepach czy zakładach usługowych. W przypadku Punktów Szybkiej Paczki GLS wprowadza inny model – ich właścicielem będzie bezpośrednio firma kurierska, a obsługą klientów zajmą się tu jej pracownicy. –Wynika to z faktu, że znacznie poszerzamy zakres i kompleksowość usług, a równocześnie obserwujemy stały wzrost wolumenu przesyłek i wszystko wskazuje na to, że ten trend utrzyma się także w przyszłości. To powoduje, że punkt nadania i odbioru powinien koncentrować się wyłącznie na obsłudze przesyłek. Dzięki temu będziemy w stanie utrzymać wysoką jakość usług, jak również sukcesywnie wprowadzać następne udogodnienia dla klientów. Mamy już w tym względzie pewne plany, ale jest jeszcze za wcześnie, by mówić o szczegółach – zapowiada Tomasz Kroll.

W ramach pilotażowego programu w Punkty Szybkiej Paczki zostanie przekształconych 100 punktów ParcelShop. W planach jest tworzenie kolejnych punktów w modelu funkcjonującym jak ten w Poznaniu (czyli należących do GLS). – Wypracowaliśmy własną, spójną koncepcję. W stolicy Wielkopolski wyznaczamy standard, można powiedzieć, że jest to punkt wzorcowy. Z pewnością w każdym nowym punkcie nasi klienci będą mogli liczyć na te same udogodnienia i usługi, komfortową przestrzeń oraz pomoc profesjonalnej obsługi – wyjaśnia Tomasz Kroll. 

Grupa GLS to jeden z liderów jakości w europejskiej logistyce przesyłek. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,59

  • Śr

    3,98

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6713
Ilość aktualnych ofert: 283277

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.