Google walczy o polski rynek e-commerce

Autor: Rzeczpospolita / PAP 4 grudnia 2013 09:24

Amerykański gigant Google przymierza się do uruchomienia w Polsce własnej porównywarki cen - informuje "Rzeczpospolita".

Google chce włączyć się do walki o wart ponad 20 mld zł polski rynek e-commerce. Cytowani przez gazetę eksperci podkreślają, że to zagrożenie dla dotychczasowych potentatów: Ceneo.pl (grupa Allegro), Skąpca oraz Grupy Nokaut czy Okazje.info.

Koncern wykonał już pierwszy ruch. Oprócz wyników wyszukiwania konkretnego hasła, obok pojawia się oferta sklepów internetowych proponujących poszukiwany produkt wraz z cenami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane