Groupon będzie mieć konkurencję, grupy mediowe wchodzą w zakupy grupowe
Uruchomienie swojego serwisu zakupów grupowych Ruszaj.pl w przyszłym tygodniu zapowiedziała Grupa O2, piąty co do wielkości portal w internecie. Na początek pojawią się w nim oferty z Warszawy, a potem z kolejnych miast. Decyzję o wejściu w ten segment e-commerce podjęła też Agora, która w najbliższym czasie zacznie walkę o rynek z serwisem HappyDay.pl. Strona już działa i można na niej wpisywać swój adres e-mail, by potem otrzymywać oferty. Spółka nie ujawnia na razie szczegółów - pisze Dziennik Gazeta Prawna.
Niewykluczone, że portal dogada się w tej sprawie z Gruperem, drugim pod względem liczby użytkowników serwisem na polskim rynku, działającym w 26 miastach. Na koniec ubiegłego roku, po dziewięciu miesiącach od startu, osiągnął rentowność przy 4 mln zł przychodów. 10 proc. ma w nim wydawca dzienników regionalnych Polskapresse, ale czterej udziałowcy i założyciele ujawnili „DGP", że szukają partnerów gotowych do dalszych inwestycji.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 18:07 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- 18:00 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
- 16:51 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- 16:23 Lidl też sprzedaje produkty bez VAT
- 15:46 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- 15:33 Gama kusi niezależnych przedsiębiorców. Kolejny sklep dołącza do sieci
- 15:33 We Francji producenci nie będą mogli używać nazw typu „steki sojowe”
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 6 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej