REKLAMA
REKLAMA

Grupa Allegro przejmuje hipermarket internetowy Agito.pl

Autor: ISB 19 grudnia 2011 13:41

Grupa MIH Allegro nabyła 90 proc. akcji hipermarketu internetowego Agito.pl. Zamknięcie transakcji warunkowane jest jedynie uzyskaniem zgody Urzędu Ochrony Konsumenta i Konkurencji. Grupa Allegro złożyła w dniu 15 grudnia do UOKiK wniosek o wydanie zgody na przeprowadzenie transakcji.

REKLAMA
- Polski segment e-commerce rozwija się w szybkim tempie, podobnie jak oczekiwania klientów. Postępująca zmiana warunków rynkowych wymaga od nas stałego rozwoju, zarówno pod względem oferty, jak też świadczonych usług - mówi prezes Agito.pl Tomasz Sypuła.

- Akwizycja przez Grupę Allegro umożliwi nam szybszy rozwój w zmieniających się warunkach rynkowych, z korzyścią dla polskich użytkowników Internetu. Będą oni mogli liczyć na najwyższą jakość usług oraz jeszcze większą dostępność atrakcyjnych produktów, oczywiście w konkurencyjnych cenach - dodaje.

Natomiast prezes Grupy Allegro Grzegorz Wójcik ocenia, iż Grupa Allegro widzi w marce Agito.pl ogromny potencjał, a także duże szanse na dynamiczny rozwój.

- Poprzez Agito.pl Grupa Allegro chce zaproponować kupującym szeroki asortyment towarów z wielu różnych kategorii w atrakcyjnych cenach. Innowacyjne rozwiązania informatyczne oraz otwartość Agito.pl na współpracę w relacjach typu B2B z segmentem małych i średnich przedsiębiorstw pozwolą umocnić ten segment w planowanym starciu z globalną konkurencją, a także przełożyć się na wysoki standard obsługi, która ma niebagatelne znaczenie w handlu internetowym - mówi prezes Grupy Allegro.

Agito.pl oferuje ponad 50 tys. produktów w dziesięciu działach. Jak poinformowała Grupa Allegro, planowana akwizycja Agito.pl służyłaby rozszerzeniu działalności w świadczeniu najwyższej jakości usług w obszarze handlu detalicznego on-line. Równocześnie Allegro zakłada, że Agito.pl będzie mogło stać się dodatkowym kanałem sprzedaży dla wybranych, spełniających najwyższe kryteria jakościowe Partnerów serwisu Allegro. W rezultacie przełoży się to na wzmocnienie małych i średnich firm działających w rodzimym e-handlu w kontekście planowanej ekspansji globalnych konkurentów na polskim rynku.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA