Grupa EM&F inwestuje w sklep internetowy Smyk.com

Autor: PAP 3 listopada 2011 10:22

Grupa EM&F zakłada, że w ciągu 3-4 lat dorówna on empikowi.com pod względem skali operacji.

- W strategii Grupy EM&F nowy Smyk.com będzie docelowo drugą największą operacją e-commerce w strukturze Grupy. Biorąc pod uwagę wieloletnie doświadczenie Grupy i posiadane kompetencje w handlu internetowym, czego efektem jest niezaprzeczalny sukces empik.com, który od początku 2011 r. osiąga 20 proc. dynamiki sprzedaży, a w samym październiku dynamikę ponad 50 proc. - zakładamy, że w stosunkowo krótkim czasie - 3-4 lat - Smyk.com osiągnie porównywalną do empik.com skalę operacji - powiedział Maciej Szymański, prezes Grupy Empik Media & Fashion.
Smyk.com udostępni na początek około 20 tysięcy produktów dla dzieci w wieku od 0 do 14 lat w kategoriach: ubrania, zabawki, akcesoria dla niemowląt, mebelki i akcesoria dziecięce oraz ofertę multimediów (w tym książki, muzyka, filmy, gry i konsole).


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane