REKLAMA
REKLAMA

Grupa Integer.pl tworzy międzynarodowy zespół e-commerce

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 3 sierpnia 2012 09:03

Grupa Integer.pl - w związku z dynamiczną ekspansją Paczkomatów InPost na zagranicznych rynkach - rozbudowuje strukturę spółki easyPack, odpowiedzialnej za międzynarodowe kontrakty oraz wdrożenia urządzeń do całodobowego nadawania i odbierania przesyłek.

REKLAMA
W lipcu 2012 roku funkcję dyrektora operacyjnego easyPack objął Jan Tar, specjalista w zakresie zarządzania jakością usług. Jan Tar będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie i przygotowanie lokalizacji Paczkomatów InPost w Polsce i na rynkach międzynarodowych, nowe wdrożenia oraz kompleksową obsługę i serwis kliencki.

Jan Tar ma ponad 19 lat doświadczenia zawodowego w sprzedaży detalicznej, operacjach serwisowych, jak też zarządzaniu zasobami ludzkimi. Umiejętności menedżerskie w zakresie projektów sprzedażowych, franchisingu oraz customer service zdobywał w największych międzynarodowych koncernach, tj. Statoil, Texaco, Amoco, Metro Group czy PepsiCo.

Jak zapewnia Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl - „easyPack to nasz sztandarowy, międzynarodowy projekt. Jego powodzenie w dużej mierze zależy nie tylko od aktywności biznesowej Grupy Integer.pl na zagranicznych rynkach, ale też od naszej sprawności operacyjnej. W ramach międzynarodowych kontraktów oferujemy zarówno partnerstwo technologiczne, jak też doradztwo biznesowe i consulting w kwestii komercyjnego uruchomienia Paczkomatów na zagranicznych rynkach, co jest naszą znaczącą przewagą konkurencyjną. Lokowanie nowych urządzeń w sposób znaczący opiera się na wiedzy i kompetencjach branżowych naszego zespołu, dlatego z ogromnym zaangażowaniem i precyzją podchodzimy do zbudowania struktury kadrowej. Jesteśmy przekonani, że Jan Tar dodatkowo wzmocni silny już zespół easyPack".

Grupa Integer.pl oraz Asterina Investments, spółka z grupy PineBridge uzyskały zgodę UOKiK na utworzenie wspólnego przedsięwzięcia pod nazwą easyPack w lipcu 2012 roku. Inwestycja - na kwotę 108 mln EUR (453 mln zł) w pierwszym etapie projektu, wycenianego łącznie na 300 mln euro - zakłada wykorzystanie Paczkomatów InPost w kontekście potencjału dynamicznie rosnącego sektora e-commerce na świecie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA