REKLAMA
REKLAMA

Grupa Nokaut zwiększa przychody i zysk

Autor: pr, portalspozywczy.pl 12 maja 2013 14:12

Właściciel internetowych porównywarek cen, Grupa Nokaut, w pierwszym kwartale 2013 roku zanotowała wzrost przychodów o niemal 40 proc., do poziomu 2,83 mln zł. Zysk netto zwiększył się aż o 62 proc. i osiągnął 356 tys. zł.

REKLAMA
Wzrost przychodów był spowodowany przede wszystkim rosnącą miesięczną powracalnością użytkowników (RU) odwiedzających serwis Nokaut.pl.
Dodatkowo skumulowana miesięczna liczba użytkowników w wymienionym okresie była większa o 22 proc. Drugim istotnym determinantem wzrostu przychodów było zwiększenie konwersji przejść jednego użytkownika serwisu Nokaut.pl do sklepu internetowego (aUCR). Ponadto czynnikiem mającym istotny wpływ na wartość przychodów była średnia wartość przekliku (aCPC). Wzrost średniej ceny przekliku w analizowanym okresie wyniósł około 7 proc.
- W ubiegłym roku i w pierwszym kwartale bieżącego roku zrealizowaliśmy szereg działań zwiększających efektywność naszej technologii, jak również porządkujących nasze zasoby i strukturę wewnętrzną. Natomiast w tym roku skoncentrujemy się na usprawnieniach zewnętrznych elementów naszego serwisu i dalszym ulepszaniu funkcjonalności dla użytkowników oraz oczywiście na perspektywicznym sektorze mobilnym. Spodziewamy się umocnienia trendu wzrostu lojalności pojedynczych użytkowników do naszego serwisu - mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut.
Grupa Nokaut w 2013 rok zamierza koncentrować się na poszerzeniu oraz dalszym podnoszeniu jakości katalogu produktów, zwiększeniu zasięgu serwisów, zwiększeniu skali działania platformy handlowej, rozwoju obszaru produktów mobilnych ze szczególnym naciskiem na jego monetyzację, umocnieniu świadomości marki Nokaut oraz ścisłej kontroli kosztów.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA