Gruper szacuje wyskość tegorocznych przychodów na 60 mln zł

Autor: dlahandlu.pl/pr 6 lipca 2011 19:34

W czerwcu bieżącego roku liczba sprzedanych przez Gruper.pl kuponów osiągnęła 500 tys., generując oszczędności prawie 70 mln złotych.

Gruper.pl potwierdził, że o pozycji w obszarze e-commerce decyduje przede wszystkim aktywność zarejestrowanych użytkowników liczona dokonanymi transakcjami i ich wartością, a nie np.: ruch generowany na portalach.

Serwis już po 10 miesiącach od swojego startu osiągnął próg rentowności, co jest ewenementem w branży e-commerce. Jak szacują jego założyciele, w tym roku przychody Grupera wyniosą 60 mln złotych. To zasługa przede wszystkim wysokiego poziomu aktywności użytkowników, których liczba przekroczyła w czerwcu 1 milion.

Jak wynika z badań PBI, w 2010 roku użytkownikami portali zakupów grupowych było 3,2 mln polskich internautów. Polska jest aktualnie piątym co do wielkości rynkiem e-commerce w Unii Europejskiej. W 2010 roku wartość handlu internetowego w naszym kraju osiągnęła wartość 3,3 mld EURO. Według prognoz, wysoki potencjał handlu internetowego w Polsce oraz wzrost liczby osób korzystających z Internetu może podwoić wartość rynku e-commerce do 2015 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Piotrek 2011-09-22 12:06:48

    Podpisuję sie obiema rekami pod Tobą, oby więcej tych portali i zero transferowania zysków za granicę :)

  • Mis 2011-07-13 10:19:38

    I dobrze, że się rozwijają. Gruper i fastdeal.pl to spólki z polskim kapitałem, które moga cokolwiek zdzialac na rynku, walcząc z budżetem reklamowym groupona. Oby tak dalej, konkurencja na rynku jest potrzebna - patrz system live shopping fastdeal.pl pozwala na wygodniejsze zawieranie transakcji, oby więcej takich innowacji.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane