H&M otwiera e-sklep na platformie Alibaby

Autor: dlahandlu.pl 23 marca 2018 11:55

Szwedzki koncern H&M przeżywa trudny rok w związku ze spadkiem obrotów. Firma przedstawiła nową strategię, która koncentruje się na sprzedaży internetowej, a jej pierwszym elementem jest otworzenie e-sklepu na chińskiej platformie Tmall.

H&M działa w Chinach od 2007 roku, a klienci mogą odwiedzać hm.com od 2014 roku. Od tej pory kolekcje H&M i H&M Home są również dostępne na platformie Tmall firmy Alibaba. Jedna z innych marek szwedzkiej grupy, Monki, jest obecna na platformie od jakiegoś czasu.

Sklep internetowy od razu zaoferuje 10 tys. produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,70

  • Śr

    5,19

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8529

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane