H&M szykuje ofensywę w sieci. Powstaje nowa platforma internetowa

Autor: dlahandlu.pl 9 stycznia 2018 15:03

Szwedzka grupa odzieżowa H&M najwyraźniej rozwija platformę internetową, na której będzie sprzedawać ubrania po mocno obniżonych cenach. W tym celu podpisała już umowy z sześćdziesięcioma markami odzieżowymi.

Według szwedzkiego serwisu Breakit, nowy projekt jest określany jako P12, a pracuje nad nim około 100 osób. Uruchomienie platformy ma kosztować detalistę 50 milionów euro i planowane jest na połowę kwietnia, ale nie jest to jeszcze przesądzone.

Grupa H&M nie odniosła się do tych spekulacji, ale rynkowi eksperci uważają za oczywiste, że sieć  będzie musiała znaleźć sposób na przyciągnięcie konsumentów online. W minionym kwartale firma musiała zmagać się z gwałtownym spadkiem obrotów, ponieważ sklepy stacjonarne nie przyciągają już takiej samej liczby klientów, jak kiedyś. H&M nie zdążyło jeszcze zrekompensować spadku obrotów sprzedażą w sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,31

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 690655

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane