PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Handlując w internecie, nie można być anonimowym

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 16 sierpnia 2011 09:37

Przedsiębiorca, otwierając sklep internetowy, powinien umieścić na swojej stronie internetowej informacje o: nazwie firmy, NIP oraz siedzibie i adresie. Musi też być tam wywieszony regulamin sklepu - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Obowiązujące ustawy, w szczególności: ustawa z 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, ustawa z 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych czy ustawa z 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną, nakładają na przedsiębiorców prowadzących działalność w internecie wiele obowiązków informacyjnych.

Trzeba wskazać, że każdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzenia działalności gospodarczej, powinien umieścić na swojej stronie internetowej co najmniej informacje o: swojej firmie (nazwie), NIP oraz siedzibie i adresie. Dodatkowe wymagania postawione są przed spółkami handlowymi (spółką komandytowo-akcyjną, spółką z o.o. oraz spółką akcyjną) - czytamy w "DGP".

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną wskazuje na kolejne informacje, jakie należy zamieścić na stronach sklepu internetowego. Należy do nich m.in. regulamin sklepu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane