Hubstyle tworzy odpisy w kwocie 4,82 mln zł ze względu na niższe przychody Sugarfree.pl

Autor: wirtualnemedia.pl 27 września 2018 10:58

Hubstyle tworzy odpisy w kwocie 4,82 mln zł ze względu na niższe przychody Sugarfree.pl fot. Sugarfree.pl

Firma Hubstyle zdecydowała o utworzeniu odpisów niepieniężnych w łącznej kwocie 6,56 mln zł, z czego 4,82 mln zł dotyczy należącej do niej spółki zarządzającej sklepem internetowym z sukienkami Sugarfree.pl - podały wirtualnemedia.pl

Spółki Sugarfree dotyczą dwa odpisy: 2,504 mln zł z tytułu wartości jej udziałów należących do Hubstyle oraz 2,313 mln zł z tytułu wartości Hubstyle przypisanej do tej spółki. Odpis w wysokości 524 tys. zł wynika z wartości niematerialnych segmentu modowego Hubstyle, a w wysokości 1,22 mln zł - pożyczek udzielonych w ramach grupy kapitałowej. W komunikacie giełdowym Hubstyle podał, że łączy wpływ tych odpisów na skonsolidowane sprawozdanie finansowe całej grupy kapitałowej z pierwszej połowy br. jest szacowany na 2,84 mln zł, natomiast na jednostkowe sprawozdanie spółki Hubstyle - na 4,25 mln zł. Firma wyjaśniła, że zdecydowała się utworzyć odpisy „z uwagi na niższe niż szacowane wyniki finansowe w segmencie fashion”. Zaznaczyła, że są to operacje księgowe, bez wpływu na jej bieżącą działalność operacyjną. Ponadto nadal prowadzona jest rewizja finansowa, dlatego kwoty odpisów mogą się jeszcze zmienić.

Firma Hubstyle (działająca wtedy jeszcze pod nazwą Grupa Nokaut) przejęła spółkę Sugarfree w marcu 2015 roku. Za 75 proc. jej udziałów zapłaciła 10,6 mln zł, potem dokupiła kolejne i obecnie ma 96,2 proc. jej kapitału. Na Sugarfree.pl sprzedawane są sukienki z naturalnych tkanin.

Obecnie do Hubstyle oprócz Sugarfree należy spółka New Brand Fashion zajmująca się tworzeniem i rozwojem nowych konceptów modowych. New Brand Fashion zarządza przede wszystkim marką Cardio Bunny. W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Hubstyle zanotowała 1,97 mln zł wpływów sprzedażowych netto (wobec 3,28 mln zł rok wcześniej) i 1,32 mln zł straty netto (w pierwszym kwartale ub.r. miała 658 tys. zł straty netto). Natomiast w całym ub.r. wpływy sprzedażowe netto firmy wyniosły 18,05 mln zł, a strata netto - 12,33 mln zł, wobec 21,4 mln wpływów i 444 tys. zł zysku netto w 2016 roku Głównym akcjonariuszem Hubstyle jest prezes firmy Wojciech Czarnecki - ma 40,6 proc. jej akcji. Natomiast 36,41 proc. walorów należy do Dawida Urbana. Firma jest notowana na giełdzie od ponad 6 lat. W ostatnich dniach jej kurs wynosił 48 groszy, co daje kapitalizację w wysokości 11,52 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.