PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Hygienika dzięki platformie internetowej chce robić 6-10 mln zł obrotu

Autor: dlahandlu.pl 27 lipca 2012 12:48

Hygienika dzięki platformie internetowej chce robić 6-10 mln zł obrotu

Hygienika chce mocno rozwijać sprzedaż przez internet. Jeszcze w tym roku, prawdopodobnie w III kwartale, albo na początku IV kwartału, zamierza w tym celu kupić platformę internetową.

REKLAMA
Możliwe jest też zbudowanie od podstaw serwisu sprzedażowego i kupno samej bazy klientów. Zdaniem Kamila Kliniewskiego, prezesa Hygieniki będzie to wydatek rzędu 2-3 mln zł.

- To nie będą duże inwestycje, ale z pewnością przyniosą wymierne korzyści dla spółki. Zależy nam docelowo na bardzo dużym wolumenie sprzedaży realizowanym na niskich marżach. Chcemy mieć jak największy zasięg, a na to pozwala jedynie internet - tłumaczy Kamil Kliniewski.

Jego zdaniem ten kanał dystrybucji zapewni w przyszłym roku 6-10 mln zł. obrotów, czyli około 10 proc łącznych jednostkowych przychodów firmy.

Czytaj także: Hygienika przejmuje polski oddział Schlecker

Kliniewski spodziewa się wysokiej dynamiki sprzedaży w kolejnych latach. Jest przekonany, że jego oferta, która będzie obejmowała artykuły higieniczne dla dzieci i artykuły chemii gospodarczej, zyska popularność klientów. - Według wstępnych szacunków będziemy mogli zaproponować ceny wyrobów o około 20 proc. taniej niż są dostępne w dużych sieciach handlowych, a do tego za darmo dowieziemy je do odbiorcy w ciągu 24 godzin - tłumaczy. Podkreśla, że spółka będzie mogła sprzedawać wyroby po niższych cenach, bo jest producentem, a przy handlu przez Internet odpadną jej koszty opłat i prowizji jakie musi ponosić wstawiając wyroby do marketów.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA