IDMnet zbada intencje zakupowe Polaków

Autor: media2.pl 21 września 2011 10:40

IDMnet, w ramach swojej sieci typu audience - AdProfile, wprowadza nowe narzędzie - Intencje zakupowe. Pozwala ono na tworzenie precyzyjnych profili behawioralnych osób, poszukujących konkretnych produktów.

Nowe narzędzie wykorzystuje technologię retargetingu predykcyjnego. Przewagą rozwiązania jest to, że profile behawioralne są tworzone w oparciu o dane osób, które poszukują konkretnych produktów lub kategorii produktów. Dzięki temu możliwe jest precyzyjne dotarcie do odbiorców, zainteresowanych danym produktem i właśnie rozważających jego zakup.

- To narzędzie ma szansę zmienić podejście do pozycjonowania marek i określania ich grup docelowych. Do tej pory, planując kampanię reklamową, klient określał swoją grupę docelową na podstawie danych demograficznych, geograficznych czy zainteresowań. Teraz wystarczy, że poda nam produkt, a my, wykorzystując Intencje zakupowe, sami znajdziemy w sieci jego potencjalnych odbiorców. Testowaliśmy popyt i mamy sygnały od domów mediowych, że produkt bardzo się podoba - mówi Łukasz Skawiński, head of AdProfile.

AdProfile wprowadzi ofertę na rynek z początkiem października 2011.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane