IDMnet zbada intencje zakupowe Polaków

Autor: media2.pl 21 września 2011 10:40

IDMnet, w ramach swojej sieci typu audience - AdProfile, wprowadza nowe narzędzie - Intencje zakupowe. Pozwala ono na tworzenie precyzyjnych profili behawioralnych osób, poszukujących konkretnych produktów.

Nowe narzędzie wykorzystuje technologię retargetingu predykcyjnego. Przewagą rozwiązania jest to, że profile behawioralne są tworzone w oparciu o dane osób, które poszukują konkretnych produktów lub kategorii produktów. Dzięki temu możliwe jest precyzyjne dotarcie do odbiorców, zainteresowanych danym produktem i właśnie rozważających jego zakup.

- To narzędzie ma szansę zmienić podejście do pozycjonowania marek i określania ich grup docelowych. Do tej pory, planując kampanię reklamową, klient określał swoją grupę docelową na podstawie danych demograficznych, geograficznych czy zainteresowań. Teraz wystarczy, że poda nam produkt, a my, wykorzystując Intencje zakupowe, sami znajdziemy w sieci jego potencjalnych odbiorców. Testowaliśmy popyt i mamy sygnały od domów mediowych, że produkt bardzo się podoba - mówi Łukasz Skawiński, head of AdProfile.

AdProfile wprowadzi ofertę na rynek z początkiem października 2011.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 818
Ilość aktualnych ofert: 431880

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.