InBook zwiększa sprzedaż i zyski. Spółka stawia na nowy asortyment

Autor: dlahandlu.pl 22 lutego 2018 11:26

InBook S.A., spółka notowana na rynku NewConnect od listopada 2008 r., działająca w branży e-commerce, wypracowała w 2017 roku 34 tys. zł zysku netto, 120 tys. zł zysku EBITDA i ponad 5.075 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży.

Rok wcześniej zysk netto Spółki wyniósł 26 tys. zł przy zysku EBITDA na poziomie 111 tys. zł oraz przychodach netto ze sprzedaży w wysokości 4.351 tys. zł.

- Spółka cały czas zwiększa sprzedaż we wszystkich segmentach, w których działa. Oczywiście jej głównym asortymentem handlowym pozostają książki wraz z produktami pokrewnymi. W ramach dywersyfikacji sprzedaży zwiększamy też sprzedaż innego rodzaju asortymentu, tj. zegarków - podkreśla Jakub Dębski, prezes InBook S.A.    

Emitent stale rozszerza asortyment oferowanych zegarków i w ostatnim kwartale rozpoczął sprzedaż dwóch nowych marek: Royal London oraz Caravelle. Spółka pracuje nad pozyskaniem kolejnych marek zegarków do swojej oferty. Zarząd InBook S.A. jest przekonany, że rozszerzanie asortymentu pozwoli zdywersyfikować przychody oraz wpłynie na wzrost generowanych rentowności.

Największym akcjonariuszem spółki jest obecnie fundusz kapitałowy ABS Investment S.A. InBook S.A. będzie też dążył do pozyskania silnego partnera branżowego lub przeprowadzenia połączenia z podmiotem o podobnej strategii rozwoju oraz skali biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,88

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4649

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 697968

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane