PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

InPost ma 3000 Paczkomatów w całej Polsce

Autor: dlahandlu.pl 28 maja 2018 11:27

Firma InPost, należący do amerykańskiego funduszu Advent International, postawiła trzytysięczny Paczkomat. Maszyna stanęła w Mielnie przy ulicy Wojska Polskiego 4. Obecnie dla klientów e-commerce w Polsce dostępnych jest 290 000 skrzynek paczkomatowych.

-  W okresach największego zapotrzebowania na usługi wykorzystanie całej sieci sięga 100 proc., stąd decyzja aby przyspieszyć inwestycję w jej rozwój. Konsekwentnie realizujemy tę strategię, skupiając się także na mniejszych miejscowościach, które mają olbrzymi – moim zdaniem niedoceniany - potencjał – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu Grupy Integer.pl, właściciela marki InPost.

- Nie ma tygodnia, żebyśmy nie dostawali próśb z miejscowości w całej Polsce o postawienie nowego lub kolejnego Paczkomatu. Nasz zakład w Zabierzowie pod Krakowem pracuje non stop, aby zrealizować wszystkie zamówienia – podkreśla Rafał Brzoska.

Według raportu Gemiusa: E-commerce w Polsce w 2017 roku - Paczkomaty InPost są drugą, po dostawach kurierem najbardziej popularną formą dostaw zakupów w sieci. W 2017 roku wybierany jest przez 22 proc. klientów, podczas gdy w 2015 było to 11 proc. Paczkomaty tym samym zdeklasowały dostawy pocztą, które w 2015 roku wybierało 21 proc., a w 2017 - 13 proc. kupujących w sieci.

Obecnie 50 proc. klientów polskiego e-commerce wskazuje Paczkomat InPost jako formę dostawy motywującą do zakupów online, podczas gdy jeszcze 2 lata temu było to 41 proc. osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    4,67

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7962
Ilość aktualnych ofert: 499698

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.