PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Jak marketing automation buduje lojalność klientów e-sklepów?

Autor: Artykuł dostarczony przez firmę GetResponse 17 listopada 2016 14:02

Jak marketing automation buduje lojalność klientów  e-sklepów?

Coraz więcej biznesów e-commerce zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest kompleksowa, najwyższej jakości obsługa klienta. Robią co mogą i dbają o prawidłowe prezentacje oferowanych produktów: tworzą coraz bardziej przyjazne strony i przygotowują najlepsze możliwe opisy, zdjęcia czy rekomendacje pozostałych klientów.

REKLAMA

Dbają również o tę drugą, mniej widoczną, ale bardziej transakcyjną stronę zakupów: inwestują w jak najlepsze pozycjonowanie witryny oraz systemy zapewniające dogodną formę płatności, a także najszybszych, najbardziej zaufanych kurierów.

Ale czy e-sklepy równie mocno dbają o stworzenie pozytywnego i co ważne, całościowego doświadczenia klienta? I to nie tylko w trakcie transakcji, ale również w przerwach od zakupów? Świadome budowanie komunikacji z marką tworzy coś, co w dzisiejszym, tak bardzo konkurencyjnym świecie sklepów online jest najcenniejsze - pomaga w zdobyciu zaufania konsumentów i budowania z nimi długotrwałej, lojalnej relacji.

Narzędziem, które jest niezwykle pomocne w tworzeniu spójnej i obustronnej relacji jest marketing automation - system optymalizujący pracę marketerów i działu sprzedaży.

 

Dlaczego marketing automation?

Systemy do automatyzacji świetnie sprawdzają się we wszystkich sklepach online - to doskonałe narzędzie ujednolicające działania marketingowe i sprzedażowe, dostępne zarówno dla małych, początkujących e-sklepów, jak i bardziej doświadczonych graczy na e-rynku. Marketing automation już dawno przestało być sekretną wiedzą, dostępną tylko dla pewnych siebie marketerów - obecne systemy stają się coraz prostsze, bardziej dostępne i intuicyjne. Dzięki temu początkujący w e-branży mogą pozwolić sobie na kompleksowe zarządzanie swoim biznesem bez inwestowania w dodatkowe, zewnętrzne zasoby.

Jak dowiodły już niejedne badania, marketing automation optymalizuje czas i energię zespołu. Łączy działania z zasięgu różnych kompetencji, pozwalając tym samym na skuteczniejszą promocję i sprzedaż online, z wykorzystaniem wielu kanałów jednocześnie.

Automatyzacja ma również jeszcze jedną zaletę - dobrze przygotowana strategia marketing automation pozwala zbudować długotrwałą lojalność klientów.

 

Lojalność cenniejsza niż pełny e-koszyk

W jaki sposób marketing automation pozwala na zbudowanie trwałej, obustronnej komunikacji z klientami? Sprawdźmy to!

1. Pomaga stworzyć spójną, zaplanowaną komunikację

  • Janusz Kamiński 2016-11-18 09:09:24

    Dzięki za ciekawy artykuł :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6234

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA